برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-07-26

نویدنو04/05/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • ما از طرف (NEU)، اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، همبستگی خود را با معلمان و کارگران بخش آموزش که در دفاع از حقوق صنفی اتحادیهای در ایران دست به اعتراض زدهاند، اعلام می کنیم. اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، اعمال خشونت دولتی علیه فرهنگیان شرکت کننده در اعتراضات مشروع را محکوم میکند و خواهان آزادی معلمان بازداشت شده در تهران، بوشهر، مریوان و سایر نقاط کشور است.

 

 

پیام بزرگترین اتحادیه معلمان بریتانیا و اروپا به شورای هماهنگی فرهنگیان

 

بزرگترین اتحادیه آموزش و پرورش بریتانیا و اروپا با ارسال پیامی به شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران حمایت و پشتیبانی خود را از فعالان صنفی و معلمان زندانی اعلام کردند.

به گزارش شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران، اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، که بزرگترین اتحادیه معلمان و کارکنان بخش آموزش در اروپا میباشد، در پیامی صمیمانه به شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران اعلام نمود:

رفقای عزیز،

ما از طرف (NEU)، اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، همبستگی خود را با معلمان و کارگران بخش آموزش که در دفاع از حقوق صنفی اتحادیهای در ایران دست به اعتراض زدهاند، اعلام می کنیم.

اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، اعمال خشونت دولتی علیه فرهنگیان شرکت کننده در اعتراضات مشروع را محکوم میکند و خواهان آزادی معلمان بازداشت شده در تهران، بوشهر، مریوان و سایر نقاط کشور است.

ما (NEU)، بازداشت نمایندگان و اعضای شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران را محکوم میکنیم. همچنین خواستار آزادی فوری معلم زندانی اسماعیل عبدی، که اکنون در هفتمین سال حبس خود به سر میبرد، میباشیم.

این پیام همبستگی با امضای مشترک دو دبیر کل اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، ماری بوستد و کوین کورتنی، به شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ارسال شده است. اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا) همچنین نامهای اعتراضی به سفارت ایران در بریتانیا ارسال کرده است.

شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، ضمن قدردانی از حمایت اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، و دیگر تشکلهای معلمان و اتحادیههای صنفی در اقصی نقاط جهان، و نیز آموزش بینالملل، همبستگی متقابل خود را با همقطاران خود در تمامی این کشورها اعلام میدارد.

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست