برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-07-23

نویدنو01/05/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • سندیکای کارگران شرکت واحد اعلام‌می‌دارد بی خبر گذاشتن خانواده‌های دو راننده حق طلب وحق‌خواه دربند نه تنها مصداق اذیت وآزار و شکنجه خانواده‌های شهابی و سعیدی است بلکه نشانگر ضعف و شکست تان در سناریو سازی و در هم شکستن مقاومت کارگران و معلمان و دیگر بازداشتی‌های این پرونده جدید به اصطلاح جاسوسی است.

 

 

سندیکای شرکت واحد:

 به آزار و اذیت خانواده های فعالان کارگری و معلمان پایان دهید

متاسفانه با گذشت بیش از دوماه از بازداشت رضا شهابی وحسن سعیدی در سلول های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین که با پرونده سازی وزرات اطلاعات و شوی تلویزیونی صداو سیما صورت گرفته است این دوفعال سندیکایی همچنان سی و نه روز از بازداشتشان را در اعتراض به این‌گونه اتهامات واهی در اعتصاب غذا بسر می‌برند.

با وجود اتمام تحقیقات بی نتیجه، بازجویان وزرات اطلاعات از هرگونه ملاقات خانواده‌های نگران این دو کارگر حق طلب وحق‌خواه جلوگیری به‌عمل آورده‌اند و خانواده های شهابی و سعیدی هفته هاست با وعده امروز وفردای بازجو در نگرانی کامل بسر می‌برند و هم‌چنان هیچ خبری از سلامت همسرانشان ندارند.

با توجه به این‌که، مسئولین قضایی حتی کوچک‌ترین پیگیری نه تنها از وضعیت این زندانیان نکرده اند. بلکه با وجود تمدید سومین ماه بازداشت این کارگران، شعبه صدور این احکام و ادامه بازداشت هم خبری از وضعیت جسمانی و سلامت کارگران اعتصابی ندارد و منتظر خبر بازجو می‌باشد که احتمالا بازجو ها هم طبق گفته‌های مامورین دادسرای زندان اوین در مرخصی هستند.

درواقع به نظر می‌رسد بازپرسی هم نمی‌داند که آیا بعد از گذشت بیش از یک‌ماه از اعتصاب غذا، این دو فعال سندیکا، از نظر جسمانی در چه وضعیتی بسر می‌برند آیا در سلامت هستند؟

بعدا مسئولین حکومتی از وضعیت زندانیان دیگر کشورها انتقاد می‌کنند در صورتی که ما دراین خصوص بیشترین مشکل را داریم‌ و حتی سلسله مراتب عنوان‌های قضایی هم در پرونده های به اصطلاح امنیتی رعایت نمی‌شود.

سندیکای کارگران شرکت واحد اعلام‌می‌دارد بی خبر گذاشتن خانواده‌های دو راننده حق طلب وحق‌خواه دربند نه تنها مصداق اذیت وآزار و شکنجه خانواده‌های شهابی و سعیدی است بلکه نشانگر ضعف و شکست تان در سناریو سازی و در هم شکستن مقاومت کارگران و معلمان و دیگر بازداشتی‌های این پرونده جدید به اصطلاح جاسوسی است.

سندیکای کارگران شرکت واحد ضمن محکوم‌ کردن فشار به‌روی خانواده‌های معلمان و کارگران و دیگر بازداشتی‌ها در جهت اعتراف گیری دروغین، خواستار رسیدگی فوری پزشکی به رضا شهابی و حسن سعیدی و آزادی بی قید وشرط تمامی کارگران و معلمان و دیگر دربندان این پرونده می‌باشد.

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست