برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-07-14

نویدنو23/04/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران ضمن محکوم کردن این دستگیری‌های بی‌ضابطه، خواهان پایان دادن به روند سرکوب شهروندان و کنشگران صنفی و مدنی و بازگشت به مدار حقوقی و قانونی است. شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران با درخواست آزادی فوری و بدون قید و شرط این عزیزان، امیدوار است بیش از این حوزه آزادی‌های مدنی و شهروندی مورد تهدید قرار نگیرد.

 

 

اعتراض شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران به بازداشتِ هنرمندان مردمی کشور

به‌نام خداوند جان و خرد

در ادامه سرکوب‌های کنشگران مدنی، روز جمعه هفدهم تیرماه ۱۴۰۱ دو تن از فیلمسازان ارزنده کشور، آقایان محمد رسول‌اف و مصطفی آل‌احمد به علت حمایت از آسیب دیدگان واقعه‌ی دردناک و مرگ‌آور متروپل توسط نهادهای امنیتی دستگیر شدند. روز گذشته نیز کارگران بزرگ، مردمی و متعهد کشور، آقای جعفر پناهی بازداشت شد.

تاریخ فراموش نخواهد کرد که هنرمندانی هم‌چون جعفر پناهی، محمد رسول‌اف و مصطفی آ‌ل‌احمد، صدای مظلومان جامعه از جمله معلمان و کارگران دربند بودند. این هنرمندان شریف مصداق عینی “هنر به‌مثابه تعهد” هستند و بی‌شک معلمان کشور، فداکاری این عزیزان را فراموش نخواهند کرد.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران ضمن محکوم کردن این دستگیری‌های بی‌ضابطه، خواهان پایان دادن به روند سرکوب شهروندان و کنشگران صنفی و مدنی و بازگشت به مدار حقوقی و قانونی است.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران با درخواست آزادی فوری و بدون قید و شرط این عزیزان، امیدوار است بیش از این حوزه آزادی‌های مدنی و شهروندی مورد تهدید قرار نگیرد.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران


۲۱ تیرماه ۱۴۰۱

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست