برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-07-08

نویدنو17/04/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • تمام افرادی که در یونان و اروپا، صحبت در باره"هوای پیشرفت" ناشی از دولت سوسیال دموکرات در اسپانیا را دوست دارند چه دارند بگویند؟ دولت‌های نئولیبرال و سوسیال دموکرات همان سیاست ارتجاعی اتحادیه اروپارا در دریای اژه و سراسر مدیترانه ترویج می‌کنند ، و نیز در دانمارک پناهندگان را به کشورهای سوم تبعید می‌کنند.

 

 

نمایندگان پارلمان اروپای حزبکمونیست یونان:

 کشتارملیلا نمونه ای از سیاست جنایی اتحادیه اروپا است.

گروه پارلمانی اتحادیه اروپای حزب‌کمونیست یونان سیاست جنایی اتحادیه اروپا و دولت‌های آن‌را که به کشتار تراژیک اخیر درملیلا منجر شد به شدت محکوم می‌کند.

درطی بحث در کمیته آزادی‌های سیاسی با حضور یلوا جانسون رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، کوستاس پاپاداکیس نماینده پارلمان اروپای حزب‌کمونیست یونان سخنان زیر را بیان کرد:

ما جنایت تاسف آور مرگ ده‌ها نفر، خشونت پلیس و حتی مهاجران نیمه جان در مرزهای مراکش- اسپانیا را، که نمونه مشخصی ازسیاست سرکوب وحشیانه اتحادیه اروپااست که افراد ریشه کن شده را "مهاجم" می‌نامد محکوم می‌کنیم." ما بدگمانی دولت سانچز، دولتی که برای میزبانی "ارزشمند" همایش ناتوکه جنگ‌های امپریالیستی جدید و ازاین رو جریان‌های فرارپناهجویان جدیدی را طراحی می‌کند، "تبریک" دریافت می‌کند محکوم می‌کنیم.

تمام افرادی که در یونان و اروپا، صحبت در باره"هوای پیشرفت" ناشی از دولت سوسیال دموکرات در اسپانیا را دوست دارند چه دارند بگویند؟ دولت‌های نئولیبرال و سوسیال دموکرات همان سیاست ارتجاعی اتحادیه اروپارا در دریای اژه و سراسر مدیترانه ترویج می‌کنند ، و نیز در دانمارک پناهندگان را به کشورهای سوم تبعید می‌کنند.

این سیاستی با استاندارد دوگانه است: پذیرش رسمی باکمبودهای عظیم برای پناهجویان اوکراینی و بیچارگی برای بقیه، که ناشی از کاربست رهنمودی است که ما از آن بحث می‌کنیم. شما باید در رابطه با این تبعیض غیرقابل قبول ، دربرابراین واقعیت که دو سیستم موازی(درباره پناهجویان) وجود دارد، پذیرش رسمی و سرکوب وحشیانه، جایگاه خود را مشخص کنید. "

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست