برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-05-30

نویدنو09/03/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • گارسیا نماینده ی حزب کمونیست کارگران اسپانیا: این اجلاس سران ناتو در مادرید چیزی برای کارگران ندارد و تعلق کشورهای ما به ناتو به محافظت بیشتر از کارگران منجر نخواهد شد. ما برای سازماندهی طبقه کارگر علیه این اتحاد، علیه اجلاس سران در اسپانیا، علیه پایگاه های ناتو در خاک ما، برای بازگشت نیروهای مستقر در اوکراین و علیه تمام مظاهر امپریالیسم مبارزه خواهیم کرد.

 

 

اجلاس سه حزب کمونیست در مادرید با خواست خروج از ناتو

کمونیست های اسپانیا، یونان و ترکیه در یک رویداد سیاسی که توسط حزب کمونیست کارگران اسپانیا (PCTE) در روز شنبه ۲۸ مه در مادرید برگزار شد، خواستار خروج کشورهای خود علیه ناتو و پایان دادن به جنگ های امپریالیستی شدند.

شرکت کنندگان در سالنی پر از جمعیت در مرکز فرهنگی ال مادرنو، تحت شعار “جنگ های آنها، مردگان ما”، نقش جنایتکارانه ناتو را محکوم کردند و خواستار جدایی کشورهای خود از این سازمان امپریالیستی شدند

گارسیا نماینده ی حزب کمونیست کارگران اسپانیا، میزبان این رویداد، در سخنرانی خود گفت حزب کمونیست خود را برای بسیج و فعالیت های ضد امپریالیستی در مواجهه با نشست سران ناتو که در اواخر ماه جولای در مادرید برگزار می شود، آماده می کند.

او افزود این اجلاس سران ناتو در مادرید چیزی برای کارگران ندارد و تعلق کشورهای ما به ناتو به محافظت بیشتر از کارگران منجر نخواهد شد. وی گفت: ما برای سازماندهی طبقه کارگر علیه این اتحاد، علیه اجلاس سران در اسپانیا، علیه پایگاه های ناتو در خاک ما، برای بازگشت نیروهای مستقر در اوکراین و علیه تمام مظاهر امپریالیسم مبارزه خواهیم کرد.

* اخبار روز

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست