برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2021-07-12

نویدنو   21/04/1400         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • این تلاش‌ها بخشی ازجنایی سازی و افترای فزاینده علیه نیروهای جناح چپ است. این اقدام بخشی از ابزارسازی بیماری همه‌گیر ویروس کرونا برای ازکارانداختن دموکراسی و برنامه‌های اجتماعی است.

 

 

 

حزب کمونیست آلمان- فراخوان برای همبستگی- حزب کمونیست آلمان

 برای انتخابات پذیرفته نشد و ازجایگاه خود به عنوان یک حزب سیاسی

 محروم خواهد شد

 

به حزب های کمونیست و کارگری

رفقای گرامی!

در ادامه، بیانیه پاتریک کوبله رئیس حزب‌کمونیست آلمان را درباره اطلاع عضو هیت انتخابات فدرال که براساس آن شرکت حزب کمونیست المان در انتخابات ماه سپتامبرمجلس آلمان پذیرفته نخواهد شد، و هم‌زمان از جایگاه خود به‌عنوان حزب‌سیاسی محروم می‌شود خواهید خواند. بنا به گفته‌ها بهانه ای که برای این اقدام مورد استفاده قرا می‌گیرد تاخیرحزب در تسلیم اظهارنامه‌های مالی است.

حزب ما علیه این اقدام‌های غیرمستقیم ممنوع کردن حزب مبارزه خواهد کرد: به‌همین خاطر به همبستگی شما نیاز داریم.از این رو خواهان اعلان همبستگی از سوی حزب‌های کمونیست و کارگری هستیم.

پاتریک کوبله رئیس حزب‌کمونیست آلمان  با توضیح درباره اقدام عضو هیئت انتخابات فدرال گفت: « آن‌چه برای آن تلاش می‌شود ممنوع کردن یک حزب است. ما کمونیست‌ها با این اقدام‌ها آشناهستیم. حزب‌کمونیست در 1933 توسط فاشیست‌ها، و در 1956توسط دادگستری آدورنو ممنوع شد. باید ترس بزرگی از ما وجود داشته باشد که این اقدام در سال 2021 با ابزارهای بورکراتیک عملی می‌شود.

البته، ما از تمام ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد. اطمینان داریم که این اقدام شکست خواهد خورد.

محرومیت از جایگاه یک حزب می‌تواند اقدامی برای راندن حزب ما به سوی ورشکستگی مالی باشد. این یکی ازتهمت‌های گوناگونی است که طی آن با از بین بردن وضعیت غیرانتفاعی سازمان‌های مترقی اقدام‌هایی برای ورشکسته کردن آن‌ها صورت می‌گیرد.

این تلاش‌ها بخشی ازجنایی سازی و افترای فزاینده علیه نیروهای جناح چپ است. این اقدام بخشی از ابزارسازی بیماری همه‌گیر ویروس کرونا برای ازکارانداختن دموکراسی و برنامه‌های اجتماعی است.

این اقدام تنها دررابطه با نامزدی انتخاباتی کمونیست هانیست، بلکه به‌خاطر آن است که ما نیروهای دموکراتیک را به مخالفت با اقدام به‌ممنوع کردن خون‌سردانه یک حزب فرا می‌خوانیم.»

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست