برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2021-01-13

نویدنو 24/10/1399           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • حزب کمونیست یونان گسترش تهاجم جدید امپریالیستی علیه کوبا را به شدت محکوم می کند، خواهان لغو بی درنگ این تصمیم و بر طرف کردن محاصره اقتصادی بربرمنشانه کوبا است. حزب کمونیست یونان بار دیگر همبستگی خود را با مردم قهرمان کوبا، حزب کمونیست کوبا و دولت کوبا ابراز می دارد.

     

 

 

 

 

 

حزب کمونیست یونان :

 دست ها از کوبا کوتاه!

خلق ها تروریست نیستند، بلکه ناتو و امریکا تروریستند!

دولت به شدت بی اعتبار امریکا، تنها چند روز قبل از پایان دوره خود، افزودن کوبا به لیست "کشورهای حامی تروریسم" را، همراه با تحکیم بیشتر تحریم ها علیه جزیره انقلاب بر گزید.

کوبا حامی تروریسم نیست. برعکس ، کوبا قربانی ده ها اقدام تروریستی و حمله های سازمان داده شده و هدایت شد ه از سوی دولت امریکا وسازمان های جاسوسی است، که 3.478 کوبایی را کشته و 2.099 نفر را زخمی کرده است.

این اقدام مطرود امریکا، جدای ازخشم کمونیست ستیزسیستم سیاسی بورژوازی امریکا- که "دموکراسی" آن چند روز پیش مورد ستایش کل جهان بود- اقدام دولت ترامپ برای تعیین رخ داد های دوره بعد را توضیح می دهد. آن چه قطعی است آن است که  تلاش امریکا خواه با چنین اقدام های تهاجمی یا با یک سیاست "میانه روانه"، برای تضعیف کوبا ادامه خواهد یافت.

حزب کمونیست یونان گسترش تهاجم جدید امپریالیستی علیه کوبا را به شدت محکوم می کند، خواهان لغو بی درنگ این تصمیم و بر طرف کردن محاصره اقتصادی بربرمنشانه کوبا است. حزب کمونیست یونان بار دیگر همبستگی خود را با مردم قهرمان کوبا، حزب کمونیست کوبا و دولت کوبا ابراز می دارد.

بخش روابط بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست یونان

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست