برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2020-12-17

نویدنو 26/09/1399           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • دکتر بهادر بهمنی که از همان دوران نوجوانی، از اعضای فعال سازمان جوانان فرقه دموکرات آذربایجان بود. تا آخرین لحظه زندگی اش، به سوسیالیزم عشق می ورزید، به آرمان های فرقه دموکرات آذربایجان وفادار ماند.

    نوید نو درگذشت نابهنگام دکتر بهادر بهمنی را  صمیمانه به مادر گرانقدرش رفیق عادله چرنیک بلند، همسر گرامیش، فرزندان و بقیه اعضاء خانواده او تسلیت می گوید و خود را درغم آنان شریک می داند.

     

     

 

 

 

 

پیام تسلیت نوید نو به رفیق دکتر عادله چرنیک بلند صدر فرقه دموکرات آذربایجان

 

با تاسف فراوان با خبر شدیم که رفیق دکترعادله چرنیک بلند، صدر فرقه دموکرات آذربایجان، در سوگ فرزند خود دکتر بهادر بهمنی نشسته اند.

دکتر بهادر بهمنی، فرزند رفیق عادله، که درسال 1958 درزمان زندانی بودن مادر در ایران و در زندان شاه به دنیا آمده بود، یکی ازحاذق ترین پزشگان جراح درآذربایجان بود. اودرجریان درگیری های نظامی مرزی بین آذربایجان و ارمنستان، درسال های  1992 به عنوان پزشک جراح، داوطلبانه به منطقه لاچین آذربایجان رفته بود که دچار یک بیماری نابهنگام شد.

متاسفانه او علیرغم همه معالجاتی که انجام گرفت نتوانست برآن بیماری شوم پیروز شود.

دکتربهمنی بیش از بیست سال با این بیماری، که رفته رفته او را از پای در می آورد، جنگید. ده سال پایانی عمرخود را در خانه بستری بود وتحت نظارت  مادرش دکتر عادله خانم به سر می برد.

اما او سرانجام، در شامگاه روز دوشنبه 14 دسامبر چشم برجهان فروبست و مادر، همسر، فرزندان وهمه دوستان و آشنایانش را سوگوار ساخت.

دکتر بهادر بهمنی که از همان دوران نوجوانی، از اعضای فعال سازمان جوانان فرقه دموکرات آذربایجان بود. تا آخرین لحظه زندگی اش، به سوسیالیزم عشق می ورزید، به آرمان های فرقه دموکرات آذربایجان وفادار ماند.

نوید نو درگذشت نابهنگام دکتر بهادر بهمنی را  صمیمانه به مادر گرانقدرش رفیق عادله چرنیک بلند، همسر گرامیش، فرزندان و بقیه اعضاء خانواده او تسلیت می گوید و خود را درغم آنان شریک می داند.

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست