برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2020-08-24

نویدنو  03/06/1399           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • لوکاشنکو گفت " در مینسک هنوز برخی افراد ناراضی وجود دارند. این قابل درک است. اما نباید نگران آن باشید، این مشکل من است؛ من باید آن را حل کنم، و ما برای حل آن تلاش می کنیم. به من اعتماد کنید، ما به موقع موفق خواهیم شد."

     

 

 

نویدنو: انتشار بیانیه ها به معنای موافقت کامل با محتوای آن ها نیست

لوکاشنکو: اجازه نمی دهیم کشور پاره پاره شود

لوکاشنکو در بازدید ازمجتمع آگروکمبینات دزرینسکی گفت ، وضعیت کشور سیاسی شده، اما نباید فاجعه بار ملاحظه شود. و اضافه کرد" شما مردم زحمتکشی هستید، می دانید که پول به سختی به دست می آید. بعضی وقت ها پول می تواند در خیابان ها به دست آید، اماتنها برای یک مدتی. خوب برخی یک مقداری پول دریافت کرده اند. اما لطفا، کشور را تکه پاره نکنید. مانمی توانیم اجازه این کاررا بدهیم، چون می دانیم که برای ساختن آن چقدر تلاش شده است.

طیق گفته رهبر کشور، اوضاغ کشور به شدت سیاسی شده است، اما نباید آن را فاجعه بار دید. اوگفت که یکی از کارگران کارخانه به طرف من آمد و گفت که از من حمایت می کند و امیدواراست که "در جایم  "بمانم. اما رئیس جمهور باور دارد که وضعیت به آن دشواری نیست.

لوکاشنکو گفت " در مینسک هنوز برخی افراد ناراضی وجود دارند. این قابل درک است. اما نباید نگران آن باشید، این مشکل من است؛ من باید آن را حل کنم، و ما برای حل آن تلاش می کنیم. به من اعتماد کنید، ما به موقع موفق خواهیم شد."

او یادآورشد که پیش از بازدید از کارخانه با افسران ارشد نهادهای مجری قانون برای گفتگو در باره اعاده نظم در کشور و پاسخ به تهدید های خرجی دیدار کرده بود." آن ها همه روزه  از طلوع تا غروب برای حفظ صلح و امنیت انجام وظیفه می کنند. من این احساس را پیدا کرده ام که این مردان تصمیم ندارند اجازه دهند کشورشان از آن ها گرفته شود."

 

از این قلم :

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست