برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2020-08-22

نویدنو  31/05/1399           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • این تجمع ها تلاش آشکاری برای براندازی از سوی نیروهایی است که نمی خواهند به خواست مردم احترام بگذارند و از سوی امریکا/اتحادیه اروپا/ ناتو هدایت می شوند.  همان طور که پیش از این در سال 2014 در اکرایین با اورو میدان روی داد، که به کودتای فاشیستی در قلب اروپا منجر شد، اقدام ها برای بی ثبات سازی یک کشور با حمایت اعتراض ها از خارج کشور عملی می شود.  

     

 

 

نویدنو: انتشار بیانیه ها به معنای موافقت کامل با محتوای آن ها نیست

روابط بین الملل حزب کمونیست ایتالیا: اقدام به "انقلاب رنگی" در مینسک . نهایت هشیاری لازم است  

هم اکنون در بلاروس اعتراض هایی از سوی کسانی که نمی خواهند نتیجه انتخابات را، که با 80 درصد از رای ها، بیانگر اعتماد مردم بلاروس به رئیس جمهور لوکاشنکو است بپذیرند جریان دارد.

این تجمع ها تلاش آشکاری برای براندازی از سوی نیروهایی است که نمی خواهند به خواست مردم احترام بگذارند و از سوی امریکا/اتحادیه اروپا/ ناتو هدایت می شوند.  همان طور که پیش از این در سال 2014 در اکرایین با اورو میدان روی داد، که به کودتای فاشیستی در قلب اروپا منجر شد، اقدام ها برای بی ثبات سازی یک کشور با حمایت اعتراض ها از خارج کشور عملی می شود.  

بلاروس بالاترین درآمد سرانه را در بین جمهوری های شوروی سابق دارد، اقتصادی در حال رشد، خدمات تضمینی دولتی. اما رسانه های اصلی پوشش دهنده اخبار اعتراض ها از مینسک می خواهند باور کنیم که بلاروسی ها ترجیح می دهند با تکیه بر اپوزیسیون دست راستی، نئو نازی، و هوادار اتحادیه اروپا به اکرایین جدیدی تبدیل شوند.

همان رسانه ها که اخبار را پوشش می دهند ، چیزی در باره شواهد حمایت مالی به سازمان دهندگان اعتراض ها از سوی آژانس های وابسته به وزارت خارجه امریکا، مانند آن ای دی ( بنیاد حمایت از دموکراسی) نمی گویند.

به همین دلایل حزب کمونیست ایتالیا خواهان بالاترین هشیاری است، چون چنین وضعیت وخیمی به سرعت می تواند غرق در آشوب  شود، و از دولت ایتالیا درخواست می کند خود را با صداهایی که مایلند بلاروس را در آشوب غرق کنند، و از این رو صلح را در قلب اروپا به خطربیاندازند هم راستا نکند.

یادداشت روابط بین المللی حزب کمونیست ایتالیا

 

از این قلم :

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست