برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2020-08-16

نویدنو  26/05/1399           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • دبیرخانه بخش در کانال تلگرامی اعلام کرد" شورش ها در کشور خصلت توده ای خود را از دست داده اند، اما سطح تهاجم نسبت به افسران مجری قانون بالا مانده است. در کل، در نتیجه اقدام های غیر قانونی شهروندان در 9 تا 13 اوت ، 103 افسر مجری قانون زخمی شده اند، که 28 نفر آن ها بستری هستند.

     

 

بیش از 100 افسر مجری قانون در راهپیمایی ها در بلاروس زحمی شدند

بیش از 100 افسر مجری قانون در بر خورد با اعتراض کننده ها مجروح شدند. برخی از آن ها نیازمند توجه پزشکی هستند و در بیمارستان ها به سر می برند. این اطلاع از سوی وزیر کشور بلاروس اعلام شده است.

دبیرخانه بخش در کانال تلگرامی اعلام کرد" شورش ها در کشور خصلت توده ای خود را از دست داده اند، اما سطح تهاجم نسبت به افسران مجری قانون بالا مانده است. در کل، در نتیجه اقدام های غیر قانونی شهروندان در 9 تا 13 اوت ، 103 افسر مجری قانون زخمی شده اند، که 28 نفر آن ها بستری هستند.

کمیته تحقیقی جمهوری اطمینان دارد که اقدام ها به صورت حرفه ای سازماندهی شده اند.

وزیر گفت :" کمیته تحقیقی هویت هماهنگ کننده های شورش ها در مینسک را بررسی می کند. طبق تحقیقات، شورش ها در کشور خود به خودی رخ نمی دهد- آن ها اقدام های شهروندان را هماهنگ و تحت نظر افرادی به صورت حرفه ای آموزش دیده هدایت می شوند."

این نتیجه از سوی محققان براساس فیلم های ضبط شده CCTVگرفته شده است. فیلم نشان می دهد که تحریک کننده هایی در بین جماعت هستند که خواستار خشونت علیه افسران مجری قانون بودند.

 

از این قلم :

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست