برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2020-08-06

نویدنو16/05/1399           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • ما به عنوان حزب کمونیست ترکیه، همبستگی کامل خود را با خواهران و برادران لبنانی هم در مقابله با پی آمدهای تراژدی و هم در مبارزه برای سیستمی که چنین مصیبت های تحمل ناپذیری را ایجاد می کند اعلام می کنیم .

     

حزب کمونیست ترکیه به حزب کمونیست لبنان :

ما همبستگی کامل خود را با خواهران و برادران لبنانی اعلام می کنیم

رفقای گرامی

حزب کمونیست ترکیه عمیق ترین همدردی و تسلیت خود را در رابطه با زخمی ها و تلفات ناشی از انفجار در بیروت تقدیم مردم لبنان می کند.

صرف نظر از دلیل ویژه ی رخ داد غم انگیز، ما از کمترین احتمال خرابکاری که از تحریکات اخیر دولت اسرائیل به ذهن می رسد غمگینیم . ما صمیمانه خود را شریک احساسات مردم لبنان می دانیم که در زمانی که به مبارزه علیه ویرانی ناشی از امپریالیسم- سرمایه داری قیام کرده اند از درد حادثه رنج می برند.

شکی وجود ندارد که چنین " حادثه های" مصیبت بار در سیستمی که حقوق مردم را نادیده می گیرد و شهر را به غوغای نیروهای بازار، در کنار، پی آمد های اجتماعی"عادی" سیستم مانند بیکاری، فقر و تهدید جنگ می سپارد محتمل تر می شود.

ما شدیدا باور داریم که کمونیست های لبنان کسانی را که مستقیم یا غیر مستقیم مسئول هستند به پاسخگویی برای تراژدی فرا خواهند خواند.

ما به عنوان حزب کمونیست ترکیه، همبستگی کامل خود را با خواهران و برادران لبنانی هم در مقابله با پی آمدهای تراژدی و هم در مبارزه برای سیستمی که چنین مصیبت های تحمل ناپذیری را ایجاد می کند اعلام می کنیم .

روابط بین المللی حزب کمونیست ترکیه

 

از این قلم :

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست