برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2020-08-06

نویدنو16/05/1399           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  •  حزب کمونیست لبنان با ابراز عمیق‌ترین مراتب تسلیت خود به خانواده‌های قربانیانی که در انفجار امروز در بندر بیروت به شهادت رسیده اند، بهبودی سریع را برای همه مجروحان آرزو می‌کند. به همين خاطر، ما از کلیه مردم لبنان و به ویژه کمونیست‌ها می‌خواهیم همبستگی خود را با همۀ کسانی که در اثر انفجار متحمل ضايعاتی شده اند، نشان دهند، از آنها حمایت کنند و درهای خانه‌های خود را به روی کسانی که احتیاج دارند، بگشايند.

     

 

 

حزب کمونیست لبنان مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های شهدا اعلام داشته و خواستار تحقیقات سریع، شفاف و پاسخگویی است

 

 حزب کمونیست لبنان با ابراز عمیق‌ترین مراتب تسلیت خود به خانواده‌های قربانیانی که در انفجار امروز در بندر بیروت به شهادت رسیده اند، بهبودی سریع را برای همه مجروحان آرزو می‌کند. به همين خاطر، ما از کلیه مردم لبنان و به ویژه کمونیست‌ها می‌خواهیم همبستگی خود را با همۀ کسانی که در اثر انفجار متحمل ضايعاتی شده اند، نشان دهند، از آنها حمایت کنند و درهای خانه‌های خود را به روی کسانی که احتیاج دارند، بگشايند.

ما خواستار اهدای خون در مراکز صلیب سرخ، بیمارستان‌ها، مراکز مؤسسات اجتماعی و امدادی و همۀ مکان‌های مورد نياز هستيم و هم‌چنین آمادگی خود را برای انجام همه وظایف داوطلبانه و حمايت‌های اجتماعی که مورد نیاز همه ما است، اعلام می‌کنيم. ضمن آن‌که اقدامات ایمنی و پوشیدن ماسک باید رعایت شود.

حزب کمونیست لبنان چهارشنبه ۵ اوت ۲۰۲۰ را روز همبستگی انساندوستانه با مجروحان و روز همبستگی اجتماعی با مردم این کشور اعلام می‌کند. و برای مقابله با عواقب این فاجعه از تمام ابزاری که در اختيار دارد، استفاده خواهد کرد

حزب کمونیست لبنان چهارشنبه ۵ اوت ۲۰۲۰ را روز همبستگی انساندوستانه با مجروحان و روز همبستگی اجتماعی با مردم این کشور اعلام می‌کند. و برای مقابله با عواقب این فاجعه از تمام ابزاری که در اختيار دارد، استفاده خواهد کرد.

حزب خواستار یک تحقیق سریع و شفاف برای کشف حقیقت در مورد این رویدادها و شناسایی مسؤولان این فاجعه ملی است.

 

دفتر سیاسی حزب کمونیست لبنان

۴ اوت ۲۰۲۰

منبع : تارنگاشت عدالت

 

از این قلم :

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست