برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2020-01-22

نویدنو 26/10/1398           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • کنفرانس برلن در نهایت نه توانسته است و نه می تواند راه حلی که صلح ، ثبات ، و منافع مردم لیبی را تضمین نماید فراهم آورد. گذشته از همه ، شرکت کنندگان کنفرانس خودشان مسئول جنگ 2011 ناتو و از هم گسیختن لیبی ، مسئول ستیزه های نظامی کنونی که برای مردم کشور بدبختی بار آورده است هستند.

     

 

 

 

 

 

 

بیانیه دفتر مطبوعاتی حزب کمونیست یونان در باره کنفرانس برلین

کنفرانس برلن در نهایت نه توانسته است و نه می تواند راه حلی که صلح ، ثبات ، و منافع مردم لیبی را تضمین نماید فراهم آورد. گذشته از همه ، شرکت کنندگان کنفرانس خودشان مسئول جنگ 2011 ناتو و از هم گسیختن لیبی ، مسئول ستیزه های نظامی کنونی که برای مردم کشور بدبختی بار آورده است هستند.

"آرزوهای" بازتاب یافته در پیش نویس تصمیم برای "اتش بس" ،" احترام به تحریم سلاح" یا" خروج نیروهای نظامی خارجی"نمی تواند مانع یا معکوس کننده سبب های واقعی ستیزه ، که رقابت های امپریالیستی برای منابع انرژی است باشد ، که هم ژنرال خلیفه هفتر و هم فایض ال سراج نخست وزیر در آن دست اندر کارند.

حزب کمونیست یونان متذکر شده است که نقاط داغ جنگ ایجاد شده با دخالت های امریکا ، ناتو و اتحادیه اروپا، مانند افغانستان ، عراق، سوریه و لیبی ، زخم های بازی هستند که با رقابت بین بلوک ارو - اتلانتیک و روسیه - چین "چرکین تر" می شوند.

"صلح امپریالیستی" با تفنگی بر سر مردم ، نمی تواند صلح واقعی به سود مردم لیبی و دیگر خلق های منطقه ایجاد کند. آن صلح حاوی جوانه وخامت وضعیت و گسترش جنگ است .

در این شرایط ، با پرخاشگری ترکیه و توافق نامه غیر قابل قبول ترکیه - لیبی برای دفاع از مناطق دریایی پیچیده شده است، دولت دموکراسی جدید ، حاوی سیاست سیریزا، عمیقا کشور را در "دور وتسلسل" طرح های امپریالیستی درگیر می کند.

 

 

از این قلم :

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست