برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2020-01-17

نویدنو 27/10/1398           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • اقدام بی پروای آقای دونالد ترامپ رئیس جمهورایالات متحده امریکا در کشتن قاسم سلیمانی ژنرال ایرانی همراه با افراد دیگر همراه او با یک حمله پهپادی در بغداد ، عراق ظالمانه و نقض کامل قوانین بین المللی استقلال کشورعراق است که رژیم دیوانه ایران درمقابل با شلیک موشک به پایگاه های نظامی امریکا در عراق بدان پاسخ داد. انگیزه اصلی آقای ترامپ روشن کردن آتش جنگ ویرانگر دیگری در خاورمیانه بود.

     

 

 

 

 

 

 

  بیانیه مطبوعاتی حزب کمونیست پاکستان در باره ایران

 

اقدام بی پروای آقای دونالد ترامپ رئیس جمهورایالات متحده امریکا در کشتن قاسم سلیمانی ژنرال ایرانی همراه با افراد دیگر همراه او با یک حمله پهپادی در بغداد ، عراق ظالمانه و نقض کامل قوانین بین المللی استقلال کشورعراق است که رژیم دیوانه ایران درمقابل با شلیک موشک به پایگاه های نظامی امریکا در عراق بدان پاسخ داد. انگیزه اصلی آقای ترامپ روشن کردن آتش جنگ ویرانگر دیگری در خاورمیانه بود.

حزب کمونیست پاکستان این هیستری تحریک جنگ از سوی امپریالیسم امریکا و حاکمان افراطی مذهبی ایران را به شدت محکوم می کند. ما اعتقاد داریم که این تحول نحس موجی از هراس و وحشت را در کل منطقه از منطقه خلیج (فارس) تا پاکستان و افغانستان به حرکت در آورده است. اکنون بسیار مهم است که تمام بخش های صلح دوست جامعه در کل منطقه اعتراض علیه این آسیب قریب الوقوع را ثبت کنند.  

اکنون ، متاسفانه مردم ایران باید حتی بهای گزاف تری برای سیاست های ورشکسته رژیم مذهبی خود بپردازند. تحریم های اقتصادی به تازگی تحمیل شده امریکا بدبختی های مردم ایران راعمیق تر خواهد کرد، چون بیکاری و تورم به سرعت بالا خواهد رفت و راه را برای غارت ها و بهره کشی سیستم امپریالیستی هموارخواهد نمود.

در مورد آغاز جنگ در منطقه، تنها کسی که بیشترین سود را از آن خواهد برد مجتمع صنعتی نظامی به هزینه زیان مردم منطقه خواهد بود.

سیاست های رژیم ایران مردم ایران را با وجود ثروت عظیم نفتی دردره عمیق فقر و بدبختی های بیشمارغرق کرده است.  یورش جدید تحریم های امریکا درد های بی شمار مردم ایران را افزایش بیشتری خواهد داد.

هم مردم ایران و هم مردم امریکا باید برای صلح، دموکراسی و سوسیالیسم علیه رژیم کشورهای خود به پا خیزند.

حزب کمونیست پاکستان از ژنرال های نظامی پاکستان می خواهد ازآلت دست شاهان مذهبی فاشیست عربستان سعودی و امریکا بودن علیه ایران خود داری کنند.

حزب کمونیست پاکستان راهپیمایی مسالمت آمیزی را در 12 ژانویه 2020 در همبستگی با مردم ایران بر گزار خواهد کرد .

هیئت سیاسی حزب کمونیست پاکستان

سرچشمه : سولیدنت

 

 

از این قلم :

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست