برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2020-01-09

نویدنو 15/10/1398           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • اقدامات امپریالیسم امریکا در خاورمیانه و به تازگی در عراق با قتل ژنرال سلیمانی در بغداد جهان را به آستانه  یک ستیزه هسته ای محتمل جهانی می راند . نزدیک به دوقرن قدرت های امپریالیستی از جمله ایالات متحده ، بریتانیا، فرانسه و المان، چیزی جز جنگ های مداوم ، نسل کشی و بربریت به جهان نداده اند. زمان آن رسیده است که به سلطنت ترور امپریالیسم پایان داده شود .

     

 

 

 

 

 

 

حزب کمونیست ایرلند: دستان آن ها به خون هزاران نفر آلوده است

نویدنو

حزب کمونیست ایرلند در این لحظه به شدت بحرانی در زندگی ملت های عراق و ایران همبستگی خود را با زحمتکشان عراق و ایران ابراز می دارد . اقدامات امپریالیسم امریکا در خاورمیانه و به تازگی در عراق با قتل ژنرال سلیمانی در بغداد جهان را به آستانه  یک ستیزه هسته ای محتمل جهانی می راند . نزدیک به دوقرن قدرت های امپریالیستی از جمله ایالات متحده ، بریتانیا، فرانسه و المان، چیزی جز جنگ های مداوم ، نسل کشی و بربریت به جهان نداده اند. زمان آن رسیده است که به سلطنت ترور امپریالیسم پایان داده شود .

سکوت دولت ایرلند در باره قتل سلیمانی توسط رژیم امریکا تعجب آور نیست . بی تردید بسیاری از هزاران سربازاضافی اعزامی به منطقه خاورمیانه از سوی رژیم امریکا که از فرودگاه شانون (فرودگاه بین المللی ایرلند) گذشته اند و یا در حال عبورند چندین دلار در قلک های چرب آن ها خواهند ریخت .

بی طرفی ایرلند طبیعتا به صورت کامل از سوی طبقه حاکم ایرلند و رسانه های انقیادآور دوست آن تضعیف شده است. تمام احزاب سیستم مستقر، از جمله فین گیل (حزب لیبرال محافظه کارایرلند)  Fine Gael ، فیانا فال (حزب جمهوری خواه ایرلند) Fianna Fáil ، حزب کارگر ، و حزب سبز ، از استفاده ارتش امریکا از فرودگان شانون حمایت کرده بودند ، از این رو به تضعیف بی طرفی کمک کردند، و با اقدام های خود از جنگ های امریکا وناتو حمایت کرده اند . دستان آن ها به خون هزاران زن، مرد و کودک کشته شده از سوی نیروهای امریکا و ناتو درجنگ های غیر قانونی بسیاردر خاورمیانه آلوده است.  

حزب کمونیست ایرلند خواستار حداکثر حمایت از راهپیمایی صلح در روز چهارشنبه 9 ژانویه در ساعت 7 بعد از ظهر در خارج از سفارت امریکا در بالزبریج ذئبلین است .

3 ژانویه 2020

احزاب کمونیست جهان

 اقدام تروریستی و راهزنانه امریکا را محکوم می کنند

 

 

از این قلم :

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست