نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-12-01

نویدنو  10/09/1398           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • حزب های امضا کننده سیاست ایالت متحده امریکا، تحت رهبری دولت ترامپ را ، که بر حمایت مطلق از سیاست های الحاق و شهرک سازی اسرائیل، انکار حقوق مردم فلسطین، و بی اعتنایی کامل به پیمان های بین المللی و بنیادهای صلح عادلانه بر اساس قطعنامه های سازمان ملل تصویب شده از سوی اکثر کشورهای جهان و قریب به اکثر خلق های جهان مبتنی است محکوم می کنند.

     

 

درخواست مشترک حزب مردم فلسطین (PPP) و حزب کمونیست اسرائیل (CPI) به احزاب کمونیست و کارگری

در روز جهانی همبستگی با فلسطینیان (29 نوامبر)،احزاب کمونیست و کارگری امضا کننده تاکید می کنند که کلید صلح و ثبات در خاورمیانه پایان دادن به اشغال اسرائیل، و کاربست حقوق مردم فلسطین برای خود گردانی و تاسیس دولت مستقل فلسطینی در مرزهای 4 ژوئن 1967 با پایتختی اورشلیم شرقی، و  حل مسئله پناهندگان طبق قطعنامه 194 سازمان ملل است .

حزب های امضا کننده سیاست ایالت متحده امریکا، تحت رهبری دولت ترامپ را ، که بر حمایت مطلق از سیاست های الحاق و شهرک سازی اسرائیل، انکار حقوق مردم فلسطین، و بی اعتنایی کامل به پیمان های بین المللی و بنیادهای صلح عادلانه بر اساس قطعنامه های سازمان ملل تصویب شده از سوی اکثر کشورهای جهان و قریب به اکثر خلق های جهان مبتنی است محکوم می کنند.

این سیاست امریکا، که در میانه ی شکست چشمگیر طرح های امپریالیستی در سوریه و یمن مطرح می شود، برای فراهم کردن چتربین المللی برای اسرائیل  و جبران سیاسی برای خروج راهبردی امریکا از منطقه تلاش می کند. این سیاست به خاطر پافشاری مردم فلسطین بر آزادی از اشغال اسرائیل تا دست یابی به استقلال ملی و اعمال حق تاریخی خود، که با مواضع و مبارزه نیروهای انقلابی و ترقی خواه منطقه و سراسر جهان حمایت می شود محکوم به شکست است .

احزاب امضا کننده به افزایش همبستگی جهانی با مردم فلسطین و حق قانونی آن ها با تمام ابزار قانونی، وبرای صلحی عادلانه و فراگیردر منطقه مبتنی بر احترام به حقوق خلق ها برای آزادی و استقلال فرا می خوانند.

احزاب امضا کننده :

1- حزب کمونیست اتریش،2- حزب کاراتریش، 3- حزب کارگران بلژیک (PTB-PVDA)،4- حزب کمونیست نوین بریتانیا ،5- حزب کمونیست کلمبیا،6- آکل (قبرس)،7- حزب کمونیست بوهم و موراویا ، 8- حزب کمونیست فرانسه ،9- حزب کمونیست المان ،10- حزب کمونیست یونان، 11- حزب کارگران مجارستان،12- حزب توده ایران،13- حزب کمونیست اسرائیل، 14- حزب کمونیست ایتالیا،15- حزب کمونیست نروز،16- حزب مردم فلسطین،17- حزب کمونیست فیلیپین (PKP 1930) ،18- حزب کمونیست پرتقال، 19-حزب کمونیست فدراسیون روسیه،20- حزب کمونیست کارگران اسپانیا (PCTE)،21- حزب کمونیست ترکیه

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: