نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-10-18

نویدنو  26/07/1398           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • اتحادسراسری بازنشستگان ایران با قاطعیت ، تجاوز وحشیانه ارتش ترکیه به خاک سوریه را محکوم می کند و تمام مردم آزادیخواه منطقه  و همه صلح دوستان جهان را به اعتراض گسترده علیه این تجاوز آشکار ترکیه فرا می خواند.

 

 

اتحادسراسری بازنشستگان ایران:

" چشمه صلح"یا دریای خون؟ علیه تجاوز ترکیه همصدا شویم

کشته ومجروح شدن صدها غیرنظامی، آواره کردن صدها هزار نفر ، به مخاطره انداختن  زندگی حدود ۲ میلیون نفر از مردم منطقه بویژه کردها،فرار دادن  ۸۰۰ نفر از سران خونخوار  داعش از کمپ عین عیسی،حمله به پایگاه های تامین آب، بستن مراکز بهداشتی و درمانی و بسته شدن مدارس ،نتایج سیاست پاکسازی قومی و  تجاوز نظامی خونبار  ارتش ترکیه به  بخش های گسترده ای  از سرزمین ومرزهای   شمالی سوریه ونقض آشکار قوانین بین المللی و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر به رسمیت شناختن حق حاکمیت و یکپارچگی سوریه است .

گویا قرارنیست که مردم مصیبت دیده سوریه بویژه کردهای این کشور رنگ آرامش و امنیت را ببینند.

مقصران اصلی این جنگ وتجاوز به خاک  کشور سوریه  و سلب حق حیات از کردهاومردم منطقه ،سران ترکیه و اردوغان اند.

 تجاوز اردوغان با چراغ سبز آمریکا به شمال سوریه وایجاد منطقه به اصطلاح آزاد در داخل خاک  سوریه ، در راستای تکمیل پروژه طرح ناتمام ناتوئی  آمریکا-سعودی-اسرائیل برای تغییر رژیم سوریه است.

در این بین اعتماد و شرط بندی رهبران احزاب کردی سوریه بر روی آمریکا اشتباهی تاریخی و مهلک بوده است  که متاسفانه قربانیان اصلی آن مردم بیگناه منطقه هستند. آمریکا به دنبال اهداف سیاسی ومنافع خوداست و به هیچ وجه ماهیت امپریالیستی آمریکا در سلطه برجهان تغییر نخواهد کرد.

اتحادسراسری بازنشستگان ایران با قاطعیت ، تجاوز وحشیانه ارتش ترکیه به خاک سوریه را محکوم می کند و تمام مردم آزادیخواه منطقه  و همه صلح دوستان جهان را به اعتراض گسترده علیه این تجاوز آشکار ترکیه فرا می خواند.

اتحادسراسری بازنشستگان ایران خواهان قطع فوری عملیات نظامی و خروج بی قیدو شرط  نیروهای نظامی متجاوز ترکیه و آمریکا از خاک سوریه است.

ما معتقدیم که مردم سوریه ومنطقه، خود باید برای چگونه زیستن تصمیم بگیرند.

 اتحادسراسری بازنشستگان ایران

۲۳مهر۹۸

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: