نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-10-10

نویدنو  17/07/1398           Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • یک بار دیگر شعار "دست ها از سوریه کوتاه" را فریاد کنیم! حزب کمونیست ترکیه اعلام می کند" امروز کسانی که به یک دیگرمی گویند " صبرمان به سر رسیده است " همانند کسانی هستند که سال ها به نام شراکت راهبردی با امریکا در سوریه دخالت کردند و مسئول آشوب عظیمی هستند که در سرزمین سوریه ایجاد شده است .
     

 

 

حزب کمونیست ترکیه : دست ها از سوریه کوتاه!

حزب کمونیست ترکیه درپادکست روزانه خود بنام "صدای حزب کمونیست ترکیه" کسانی را که طرف دار دوستی با مردم سوریه هستند به سازمان دهی علیه تمام طرح های کثیف دولت ترکیه علیه سوریه فرا می خواند.

حزب عدالت و توسعه ، حزب حاکم ترکیه اعلام کرد که عملیات نظامی در شمال شرق سوریه به راه خواهد انداخت و اشاره کرد که ممکن است با ارتش آزاد سوریه (FSA) متحد شود . رئیس جمهور اردوغان هفته گذشته درسازمان ملل گفت که ترکیه برای ایجاد منطقه ای در طول مرز 480 کیلومتری و رسیدن به عمق 30 کیلومتری در داخل سوریه برنامه ریزی می کند، در حالی که امریکا اخیرا اعلام کرد که نیروهای امریکایی در چنین عملیاتی در گیر نخواهند شد .
پادکست امروز حزب کمونیست ترکیه "صدای حزب کمونیست ترکیه" بازی های کیف اجرا شده علیه زحمتکشان سوریه را پوشش می دهد . حزب کمونیست ترکیه یادآور می شود که مسئولیت سیاسی مداخله در نقض مرزهای کشوری مستقل پی آمدهایی خواهد داشت.
دولت حزب عدالت و توسعه از قبل به جمع کردن سربازان و سلاح ها در خط مرزی را برای کنترل کامل منطقه آغاز کرده است . دولت اغلام کرده بود که ممکن است 15 هزار رزمنده در ارتش آزاد سوریه به عملیات ملحق شوند.
یاداورمی شود که بر اساس گزارش ها گفته می شود تعدادی از افراد ساکن در ترکیه به سرزمین سوریه منتقل خواهند شد ،و معلوم نیست که آیا دولت ترکیه وقتی به 30 کیلومتر درداخل سوریه رسید متوقف می شود ، حزب کمونیست ترکیه اعلام می کند که حزب عدالت و توسعه به شمال شرق سوریه علاقمند است چون منطقه غنی از منابع انرژی برای سرمایه گذاری سرمایه دار جذاب است . منطقه از لحاظ روابط بین المللی هم بحرانی است .
یک بار دیگر شعار "دست ها از سوریه کوتاه" را فریاد کنیم! حزب کمونیست ترکیه اعلام می کند" امروز کسانی که به یک دیگرمی گویند " صبرمان به سر رسیده است " همانند کسانی هستند که سال ها به نام شراکت راهبردی با امریکا در سوریه دخالت کردند و مسئول آشوب عظیمی هستند که در سرزمین سوریه ایجاد شده است .
پادکست اضافه می کند:" حزب کمونیست ترکیه کسانی را که طرف دار دوستی با مردم سوری هستند به سازماندهی علیه تمام طرح های کثیف دولت ترکیه دعوت می کند."

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: