نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-09-02

نویدنو  11/06/1398 

 

  • زحمتکشان وارد عرصه نبرد برای تامین حقوق غصب شده ی خودشده اند. هر روز شاهد اعتراض های گسترده ای از سوی بخشی از زحمتکشان در سراسر کشور هستیم . خصوصی سازی و فروش به بهای ناچیز دارایی های مشترک نسل ها یکی از هدف های حاکمیت هوادار نئولیبرالیسم کنونی است . مجموعه بزرگ تامین اجتماعی که حاصل زحمت و عرق جبین نسل های مختلف مزدبگیران ایران است در معرض حراج قرار گرفته است .

 

 

 

کارزاری که باید به طور گسترده مورد پشتیبانی و انتشار قرار گیرد

نویدنو

زحمتکشان وارد عرصه نبرد برای تامین حقوق غصب شده ی خودشده اند. هر روز شاهد اعتراض های گسترده ای از سوی بخشی از زحمتکشان در سراسر کشور هستیم . خصوصی سازی و فروش به بهای ناچیز دارایی های مشترک نسل ها یکی از هدف های حاکمیت هوادار نئولیبرالیسم کنونی است . مجموعه بزرگ تامین اجتماعی که حاصل زحمت و عرق جبین نسل های مختلف مزدبگیران ایران است در معرض حراج قرار گرفته است .

اتحاد سراسری بازنشستگان ایران با احساس مسئولیت مدنی و تاریخی اقدام به راه اندازی کارزاری در اعتراض به  فروش دارایی ها و اموال سازمان تامین اجتماعی کرده است . این نهاد با انتشار بیانیه ای خواستار حمایت همگان از این خواست منطقی زحمتکشان شده اند. آن ها نوشته اند:« ما بیمه شدگان و بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، درکمال صراحت اعلام می‌کنیم، نظرات آقای روحانی رییس جمهور، مبنی بر فراهم آمدن فرصت تاریخی برای فروش اموال و دارایی های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و اعلام فروش بانک رفاه کارگران توسط معاونان و وزرای منصوب ایشان، اظهاراتی کاملا مغایر با قوانین مرتبط با سازمان تامین اجتماعی و دست اندازي به منابع و اموال ودارایی‌های اين سازمان بین‌النسلی و متعلق به كارگران است كه در اختيار و مديريت دولت قرار گرفته است و هرگونه دخالت دولت یا هرنهاد دیگری در فروش اموال سازمان تامین اجتماعی بدلایل زیر اقدامی غیر قانونی و قابل شکایت و پیگرد در محاکم قضایی خواهدبود.»وپس از تشریح هفت دلیل مدعای خود نوشته اند:

« بیمه شدگان شریف زحمتکش!

خواهران وبرادران گرامی بازنشسته و مستمری بگیر!

سازمان تامین اجتماعی وتمامی اموال ودارایی های آن بطور قانونی به کارگران و کارمندان و زحمتکشان بیمه شده وبازنشسته سراسر کشور که بخش عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند، تعلق دارد.

ازشما می خواهیم در هر صنف و قشری‌که هستید، فعالانه به کارزار اعتراضی ما بپیوندیدو با امضای این اعتراض نامه به طرح ها ونقشه ها و اقدامات برنامه ریزی شده‌ ی آشکار وپنهان دولت در خصوص فروش و تاراج اموال شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا) ازجمله بانک رفاه کارگران اعتراض کنید و همه همکاران و اعضای خانواده و دوستان خود را به پیوستن به این کمپین ملی و سراسری در کل کشور دعوت کنید!»

به گمان ما وظیفه همه ی رسانه های اجتماعی مترقی ،نشریات مردمی و مترقی ، احزاب ، سازمان ها و مدافعان حقوق زحمتکشان است که با پشیبانی گسترده از این خواست و انتشار وسیع آن و رساندن ان به گوش همه ی بازنشستگان کشوراین مطالبه ی مردمی را به امر عاجل اقدام تبدیل نمایند.

علاقمندان برای امضا درخواست نامه به آدرس زیر مراجعه نمایند:

shorturl.at/bcDLW

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: