نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-08-22

نویدنو  31/05/1398 

 

  • این جلسات هر جمعه ساعت ۹ شب به وقت ایران به طور موازی در بیش از ده گروه و کانال تلگرامی از جمله گروه حمایت از زندانیان سیاسی و عقیدتی و کانال تریبون سرزمین من (اجتماعی، سیاسی، فرهنگی) برگزار می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

گفتگوی تلگرامی با فریبرز رئیس دانا :

بحران در ایران؛ احکام حریم و احکام تحریم!

جلسه پرسش و پاسخ تلگرامی جمعه ۲٥ مرداد 1398

این جلسات هر جمعه ساعت ۹ شب به وقت ایران به طور موازی در بیش از ده گروه و کانال تلگرامی از جمله گروه حمایت از زندانیان سیاسی و عقیدتی و کانال تریبون سرزمین من (اجتماعی، سیاسی، فرهنگی) برگزار می‌شوند.

 

بخش اول گفتگو

بخش دوم گفتگو

پرسشهای مطرح شده در برنامه امروز:

- آیا ممکن است که بیشتر در رابطه با موضوع جلسه " احکام حریم و احکام تحریم " توضیح بدهید؟ چرا این عنوان را انتخاب کردید؟

- اخباری که می‌رسد حاکی از این است که دستگیری ها به شدت افزایش پیدا کرده است و حتی فعالان مدنی بسیاری هم دستگیر شده اند، آیا این دستگیری ها نظر شما به نزدیک شدن به انتخابات ربطی ندارد؟

- خانم طارانی لطفاً از دکتر بپرسید در اعمال تحریم ترامپ و دار و دسته اش علیه ایران گروه هایی چون شاه پرستان نیز محرک دولت امریکا بوده اند یا نه؟

- دکتر عزیز، با تشکر از طرح بحثی که آغاز کردید، به چه دلیل فکر می کنید، دولت آمریکا با رژیم ایران کنار خواهد آمد؟

- رفیق رئیس دانا، چرا جمع بندی از این نیروی سلطه، که ماهیتی فاشیستی دارد،چه نیروی مادی جامعه ما است؟ به چه نام و نشانی است؟ چرا برای این توان نشانه گذاری نمیشود؟ تا بدانیم که با چه جریانی، رودر رو هستیم؟

- چگونه می‌توان از تحمیل آلترناتیوهای ارتجاعی مورد نظر امپریالیسم مانع شد و جلو گیری کرد؟

- باسلام جناب دکتر این سناریو تحریم آمریکا نه جنگ ونه مذاکره آیا در جلسه سری گوادلوب نوشته شده بود، یا این دور تازه از برنامه است؟

- روزی نیست که اخبار دستگیری ها در رسانه‌ها منتشر نشود، این حجم از دستگیری‌ها خبر از برنامه ای گسترده تر از حد و اندازه صرفا دستگیری چند فعال مدنی یا فعال کارگری دارد، حاکمیت چه هدفی را نشانه رفته است؟ آیا پیش زمینه های خفقان برای مهندسی بیشتر انتخابات است، یا هدفی دیگر دارد؟

- ریشه‌ی بحران‌ها و بن بست حکومت اسلامی ایران در کجاست ؟

- درود جناب رئیس دانا چطور میتوانیم مثل 57 نشویم، و اجازه ندهیم ارتجاع سرخ و سیاه باز کشور را به ورطه ی نابودی بکشند؟

- با روی کار آمدن رییسی مشخص بود که او برای بگیر و به بند و سرکوب هرچه بیشتر در دو جبهه آمده است، اول سیاسی و دوم مفاسد اقتصادی درون رژیم، آیا با توجه به ساختار و روابط و مناسبات اقتصادی - سیاسی در درون رژیم، این بگیر و به بند ها می تواند رژیم را از فساد سیستماتیک که به آن گرفتار است نجات دهد؟

و دستگیری های اخیر چه تاثیری بر فعالان کارگری در داخل کشور داشته است؟ آیا نیروهایی که این برنامه را سازماندهی کردند توانستند به اهداف خود دست پیدا کنند؟

- لطفا ازجناب رئیس دانا بپرسید : نظرتون در مورد چهره‌های مختلف اپوزوسیون مثل آقای پهلوی یا خانم علی‌نژاد یا گروه مجاهدین چیه؟

- رفیق رئیس دانای عزیز،آیا واقعاً باتوجه به اینکه رژیم دچار ابربحران است، به این دلیل حاضربه مذاکره پنهانی یاآشکار، با آمریکامی‌شود یا شده است؛ یادلایل دیگری مطرح اند؟درخصوص واکنش ما به عنوان نیروهای چپ دربرابراین مذاکرات چه راهکاری پیشنهاد می‌دهید؟

در دفاع از بازداشت شدگان اول ماه مه و هفت تپه، فعالان سیاسی، مدنی و کارگری داخل در خارج کشور با تمام توان وظیفه خود را در دفاع از عزیزانی که دستگیر شدند، به کار بستند، برآورد شما از این فعالیت‌ها چیست؟

- جناب رئیس دانا، آیا طرفداران پهلوی اینقدر قدرت دارند که روی تصمیمات ترامپ و آمریکا تأثیری به این بزرگی بگذارند؟

- آقای رئیس دانای گرامی، بین دو عامل فقر و فلاکت مردم و نابودی اقتصاد ایران ، یعنی دزدی‌های میلیارد میلیارد و بی کفایتی کار بدستان جمهوری ا سلامی و تحریم‌های آمریکا به هر کدام چه وزنی می‌دهید و حد کدام چند در صد است؟؟؟

- منظور حکومت از حذف چهار صفر از واحد پول چیست؟ ایا فکر می‌کنید تأثیر گذار خواهد بود؟

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: