نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-07-15

نویدنو  23/04/1398 

 

 

  • ما به خود اجازه داده‌ایم از سوی خود و جامعه پرشماری که به یاری‌های طولانی‌مدت شما امید بسته است، از هر دوی شما بخواهیم به نفع همگان و به امید آینده‌ای تابناک به اعتصاب غذای خود پایان دهید. اما هم‌زمان از مسئولان می‌خواهیم که به این وضع اسفبار و آزارانده‌ی ضدبشری از همین لحظه پایان داده و به درخواست انسانی و قانونی شما پاسخ مثبت دهند.

 

 

 

 

درخواست از ساناز الهیاری و امیرحسین محمدی فرد

برای پایان دادن به اعتصاب غذا

 

یاران آزاده‌ی در بند، ساناز الهیاری و امیرحسین محمدی فرد


درود برعزم انسانی و پایداری شما.
بی‌تردید ما هدف نجات‌بخش و آرزوهای مردم‌گرایانه‌ی شما را می‌شناسیم و ستایش می‌کنیم. ما می‌دانیم که در سراسر تاریخ آزادی‌خواهی و عدالت‌جویی در جامعه‌ی ما اختران درخشانی چون شما پرشمار و ماندگار بوده و نیروبخش نسلهایی پرتلاش و پرتکاپو شده اند. ما میدانیم که حق شما جوانان شایسته و عاشق و انسان‌دوست این نیست که تنها به دلیل اعلام حمایت از ستمدیدگان جامعه و اعتراض به شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی ماهها در اسارت و محرومیت نگه داشته شوید.


اکنون که چند روزی از اعتصاب غذای شما به عنوان ابزاری نا گزیر برای رسیدگی به وضع قضایی و صدور قرار برای آزادی تا زمان دادگاه میگذرد، ما یاران شما باخبر شدیم که سلامت جسم و جان‌تان به شدت به خطر افتاده است. این وضع، خانواده و دوستداران شما را عمیقا نگران کرده است. ما از اینکه چنین نیروهای گرانقدر و نمادهای زنده بشری را از دست بدهیم بسیار اندوهگینیم.


ما به خود اجازه داده‌ایم از سوی خود و جامعه پرشماری که به یاری‌های طولانی‌مدت شما امید بسته است، از هر دوی شما بخواهیم به نفع همگان و به امید آینده‌ای تابناک به اعتصاب غذای خود پایان دهید. اما هم‌زمان از مسئولان می‌خواهیم که به این وضع اسفبار و آزارانده‌ی ضدبشری از همین لحظه پایان داده و به درخواست انسانی و قانونی شما پاسخ مثبت دهند.
 

به امید پیروزی و سرفرازی‌تان.

 

فریبرز رییس دانا، ناصر زرافشان، سیدعلی صالحی، اکبر معصوم بیگی، رضا عابد، حسن اصغری، پرویز بابایی، حسین اکبری، کاظم فرج الهی، محمدعلی عمویی، محسن حکیمی، رضا خندان، علی سالم، یاشار دارالشفاء، عسل محمدی، علیرضا آدینه، کبوتر ارشدی، آیدا عمیدی، روزبه سوهانی، علی کاکاوند، هرمز شریفی، حافظ موسوی، سیامک میرزاده، وحید علیقلی پور، محمد مالجو، پرویز صداقت، بکتاش آبتین، فیروزه چالشی، سیامک طاهری، کیوان باژن، مسعود متولی، علی فائض پور، مسعود داوران، میلاد جنت، کوروش تیموری فر، خسرو باقری، کامران پورصفر، داود جلیلی، محمدرضا طاهریان، نزهت حافظی، مصطفی طاهری، ناصر طاهری، شهلا انتصاری، حمید بی آزار، منور یوسف پور، عنایت یوسف پور، احمد پورابراهیم، باقر عباسی، کامران طاهباز، عبدالله وطنخواه.

* این بیانیه را می توان در آدرس زیر امضا کرد:

docs.google.com 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: