نویدنو - سیاست - اقتصاد-  کتاب -  زنان -صلح  - رحمان هاتفی فرهنگ وادب - درباره ما - پیوندها -  -دیدگاه نظری - ویژه نامه

دومین تهدید اولمرت علیه ایران!

نویدنو:12/11/1385

دومین تهدید اولمرت علیه ایران!

 

خبرگزاري انتخاب : نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای دومین بار طی این هفته تهدید کرد که «تل‌آویو اجازه نخواهد داد جامعه ‌جهانی در برابر صداهایی که خواستار نابودی کشور یهودی هستند بی‌تفاوت بماند». وی روز جمعه نیز در جریان یک همایش در دانشگاه هرتزلیه مدعی شده‌ بود که این رژیم در صورت قطعیت هر تهدیدی علیه امنیت اسرائیل ممکن است راسا عامل تهدید‌کننده را هدف قرار دهد.

به گزارش آفتاب به نقل از آسوشیتدپرس، ایهود اولمرت روز یکشنبه با اشاره تلویحی به برگزاری کنفرانس هولوکاست در تهران گفت: «ما اجازه نخواهیم داد که دنیا یک‌بار دیگر در بی‌تفاوتی و بی‌مسئولیتی فرو رود. تنها در سایه یک بی‌توجهی و سکوت بین‌المللی است که  مجوز اخلاقی برای به بحث گذاشتن حق موجودیت یک کشور دیگر بوجود می‌آید»!

مقامات رژیم صهیونیستی طی ماههای گذشته همواره ایران را به عنوان «خطرناک‌ترین» دشمن خود قلمداد نموده و با بزرگنمایی خطر برنامه هسته‌ای ایران خواستار تشدید اقدامات جامعه جهانی در این خصوص شده‌اند. برخی مقامات این رژیم حتی پا را فراتر نهاده و گفته‌اند که اسرائیل ممکن است مشابه آنچه که در سال 1981 علیه عراق رخ داد تاسیسات اتمی ایران را نیز هدف قرار دهد.

ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم نامشروع اسرائیل که هم‌اکنون با بحران سیاسی بزرگی در داخل این دولت که به برکناری رئیس‌جمهور اسرائیل به دلیل فساد جنسی منجر شد، روبروست؛ سه روز پیش نیز یکی از مهمترین سخنرانی‌های سیاسی سال خود را تنها به موضوع ایران اختصاص داد. اولمرت با اشاره به اینکه اسرائیل با همه ابرازی که در اختیار دارد پاسخ تهدید هسته‌ای ایران را می‌دهد مدعی شد که «جامعه بین المللی هیچ راه دیگری بجز اقدامی قوی علیه ایران و محمود احمدی‌نژاد که خواستار حذف اسرائیل از نقشه جهان شده» ندارد.

وی در جریان کنفرانس امنیتی سالانه رژیم صهیونیستی با اشاره به نام ایران گفت: هنگامی که رئیس جمهور کشوری رسما و آشکار از تمایل کشورش به حذف رژیم دیگری سخن می‌گوید و اقدام به تولید وسایلی می‌کند که به آنها اجازه عملی شدن تهدیدات خود را می‌دهد هیچ ملتی حق ندارد که موضع خود را تحمیل کند. اولمرت افزود: این وظیفه هر کشوری است که علیه این تهدید با همه امکاناتش اقدام کند.

 

 

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست  


Free Web Counters & Statistics