نویدنو:12/06/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

آزادی علیرضا ثقفی خراسانی

نویدنو: طبق اطلاع رسیده آقای علیرضا ثقفی خراسانی در شب هفتم شهریور 1386 از زندان آزاد وبه اغوش خانواده باز گشتند.ایشان در همین رابطه طی اطلاعیه ای از کسانی که نسبت به بازداشت ایشان اعتراض کرده بودند ابراز تشکر نموده اند. متن اطلاعیه ایشان به شرح زیر است :

 از تمامی نهادها و اشخاصی که به بازداشت این جانب علیرضا ثقفی اعتراض کرده و باعث آزادی بی قید وشرط من شده اند، تشکر می کنم.

در روز سه شنبه 5 شهریور ماه 87 در پی احضار تلفنی به دفتر امور پیگیری وابسته به وزارت اطلاعات مراجعه کردم. در این احضار از من خواسته شد تا متعهد شوم خود و خانواده ام در مراسم 8 شهریور ماه در خاوران حضور نداشته باشیم.

من به شدت به این درخواست مخالفت کردم. که این مخالفت منجر به بازداشت 48 ساعته من در زندان اوین بند 209 شد. در دادسرای انقلاب توسط اقای قاضی راسخ متین نیز یک قرار یک صد میلیون تومانی برای من صادر شد. اما در پی اعتراضات گسترده ی نهادها و اشخاص در روز 5 شنبه بدون هیچ تعهدی آزاد شدم.

بار دیگر از کلیه اشخاص و نهادهایی که به بازداشت من اعتراض کرده اند تشکر می کنم. امیدوارم با پیگیری های مداوم کلیه فعالین کارگری و اجتماعی که به خاطر فعالیت هایشان مورد آزار و تعقیب قرار می گیرند، آزاد شوند و این اعتراضات تا آزادی کلیه این فعالان ادامه داشته باشد.

علیرضا ثقفی خراسانی
8
شهریور 1387    

 

 

  | می توانید نظرات خودرا اینجا ابراز نمایید .

 

 

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics