نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-08-14

نویدنو  23/05/1397 

 

 

  • نویدنو: همه شواهد حکایت از آن دارد که نظام در کلیه سطوح خود را اماده اعلام "وضعیت فوق العاده "می کند. وضعیتی که با دستور رهبری از فراز نهادهای قانونی (برای مقابله با فساد) آغاز شده است و عملا دارد به کمپین "کی بود ؟ کی بود؟ من نبودم " دامن می زند . دولت مردان مسابقه "فرزندان من اینجایند" گذاشته اند، رهبر مذاکره را رد می کند و دولت به دنبال مقصر برای وضعیت پیش آمده است .

 

بیانیه مجلس خبرگان رهبری برای حل مشکلات

نویدنو: همه شواهد حکایت از آن دارد که نظام در کلیه سطوح خود را اماده اعلام "وضعیت فوق العاده "می کند. وضعیتی که با دستور رهبری از فراز نهادهای قانونی (برای مقابله با فساد) آغاز شده است و عملا دارد به کمپین "کی بود ؟ کی بود؟ من نبودم " دامن می زند . دولت مردان مسابقه "فرزندان من اینجایند" گذاشته اند، رهبر مذاکره را رد می کند و دولت به دنبال مقصر برای وضعیت پیش آمده است . خط ونشان کشیدن ها که "صبر نیروی انتظامی حدی دارد" جدی تر می شود و همه ارکان و امور به بستن شمشیر ها از رو در حرکتند. اما گمان می کنیم با این که با "تیغه اتحاد" مردم به قدرت رسیده اند اما هنوز طعم واقعی آن را علیه خود نچشیده اند. بیانیه خبرگان حکایت همین هماهنگی در عالی ترین سطح نظام برای اجرای این نقشه هاست که البته به رویا شبیه تر است . در ادامه بیانیه خبرگان رهبری را می خوانید .

 

بیانیه مجلس خبرگان رهبری برای حل مشکلات

مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه‌ای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم از سران قوا را مطالبه کرد. در این بیانیه مطالبات اصلی از قوه مجریه خواسته شده است. 

به گزارش قانون به نقل از فارس، متن این بیانیه بدین شرح است: در شرایط حساس کنونی که دشمنان اسلام و ملت، با کینه توزی و توطئه ای پیچیده و گسترده، جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی و رسانه ای را با هدف ایجاد یاس و ناامیدی و خستگی در ملت پر انگیزه، با نشاط و حاضر در صحنه ایران اسلامی طراحی نمودند و تحریم‌های آمریکا در برابر استحکام درون زا و عزم و اراده ملت کارساز نیست و تأثیر چندانی ندارد. آنچه که شرایط نامناسب اقتصادی را ایجاد نموده است، مدیریت ضعیف اقتصادی و عدم باورمندی به اقتصاد مقاومتی و خط نفوذ دشمن و فساد و اخلال اقتصادی و گره زدن منافع ملی و گشایش اقتصادی به بیگانگان است. 

ابتکار عمل حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله الوارف)، و دستور تشکیل شورای هماهنگی اقتصادی به سران سه قوه و معاونان آنان با اختیارات ویژه و همچنین فراخوان دولت توسط معظم له و بیان توصیه‌ها و رهنمودها و دستورهای دقیق، اقدامی بسیار مهم در ترسیم نقشه راه اصلاح اوضاع اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم می‌باشد و رهبری حجت را بر همگان به ویژه دولتمردان تمام کرده است. 

افکار عمومی در انتظار آن است که سران سه قوه، به ویژه رئیس جمهور و مدیران ارشد اقتصادی در عمل و نه صرفاً شعار و سخن، چگونه به مطالبات مکرر ولایت و مرجعیت و علماء و اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه و خبرگان ملت در بهبود اوضاع اقتصادی و حل معضلات معیشتی مردم به ویژه محرومین و مستضعفین و طبقات کم درآمد، پاسخ می‌دهند. 

خبرگان ملت در این شرایط حساس و به دنبال مطالبات و رهنمودهای مستمر رهبری و بیانات صریح مراجع معظم، با صراحت و شفافیت به ملت عزیز اعلام می‌دارد که آقای رئیس جمهور و تیم اقتصادی و مدیران ارشد مالی و پولی و دیگر قوا، باید پاسخگوی اوضاع نابسامان اقتصادی پیش آمده باشند. از آقای رئیس جمهور انتظار می‌رود بدون ملاحظه، با ایجاد تحول و تغییرات در بخش وسیعی از کابینه و مدیران ارشد اقتصادی و مالی و استفاده از نیروهای بانشاط، با انگیزه، دارای برنامه، کارآمد و توانا، به بهبود اوضاع اقتصادی کمک نماید. همچنین باید نسبت به حل معضلات معیشتی، بیکاری، گرانی و تورم سرسام آور که اقشار گوناگون جامعه را به ستوه آورده است، پاسخ شفاف و روشنی به ملت بدهند. ملت همچنان در انتظار اقدام عملی و تقویت کننده اعتماد و رضایت عمومی توسط رئیس جمهور محترم و ایجاد تغییر و تحول انقلابی و امیدبخش در حل معضلات هستند. 

خبرگان ملت، درباره مبارزه قاطع با پدیده قاچاق و کنترل بازار ارز و سکه و اصلاح نظام بانکی و پولی و چرایی معطل کردن ظرفیت کشور در بخش اقتصادی بر برجام و رفع تحریم ها، سئوالات جدی از رئیس جمهور و دولت دارند و از نمایندگان ملت انتظار دارند که با جدیت بیشتر و با روحیه انقلابی، با استفاده از همه ظرفیت­های قانونی در تقویت تولید و اشتغال، حمایت از کالای ایرانی، اصلاح نظام بانکی و پولی، با نظارت بر اجرای قوانین و تحقق مطالبات رهبری و مردم، به بهبود اوضاع اقتصادی و حل معضلات معیشتی مردم و افزایش سطح رضایت مندی عمومی کمک نمایند. 

خبرگان ملت از قوه قضائیه به عنوان ملجأ مردم در احقاق حق و اقامه عدل، انتظار دارند، پرچم احیای حقوق عامه و عدالت قضایی را برافراشته نگه دارند و نسبت به کشف جرم و مجازات اخلالگران و مفسدان اقتصادی با سرعت و دقت و شفافیت عمل نمایند. دیگر برای مردم قابل تحمل نیست به طور مکرر خبر اختلاس‌های کلان و فرار غارتگران بیت المال و تاراج سرمایه‌های مردم را بشنوند. لازم است قوه قضائیه و دادستانی‌ها و ضابطین خاص و عام قضایی جهت احقاق حقوق عامه در بخش پولی و مالی و بانکی بیش از پیش و با حساسیت ویژه اقدام و راه‌های نفوذ و اختلاس و اخلال و آشفتگی اقتصادی و سوءاستفاده از بیت المال را سد نمایند. 

ملت هوشیار و دشمن شناس ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد بدخواهان و اخلالگران به نظم و امنیت عمومی، مسیر مطالبات به حق خویش را در جهت بهبود اوضاع اقتصادی و حل مشکلات معیشتی منحرف نمایند و از مسئولان امنیتی و انتظامی می­خواهیم که شبکه­‌های توطئه و دست های پلید پشت پرده اخلال در امنیت عمومی را شناسایی و تعقیب نمایند.

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: