نویدنو:10/08/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

 حزب کمونیست سوریه :

شرم وننگ بر تجاوز امریکایی

 

امپریالیسم امریکا جنایت بی رحمانه جدیدی را به پرونده سیاه خود اضافه کرد.که 4 بالگرد امریکایی حق حاکمیت ملی کشور مارا مورد  تجاوزقرارداده و تعدادی از شهروندان بی گناه وصلح طلب مورد حمله قرار گرفتند که نتیجه آن هشت جان باخته وتعدادی زخمی بود.

این تجاوز بی شرمانه برای امریکایی که تجاوز ونقض کنوانسیون هاو قوانین  بین المللی را پیشه خود ساخته است غریب نیست ، و چهره واقعی قاشیستی امپریالیسم  امریکا را  در حالی که در بحران ویرانگر سیاسی واقتصادی خود دست وپا می زند  نشان می دهد.

حزب کمونیست سوریه با ابراز تاسف این جنایت بی رحمانه رامحکوم نموده وامپریالیسم امریکا را مسئول  تمام پی آمدهای این عملیات می داند. و به تحریم کامل منافع امریکا فرا می خواند.حزب کمونیست سوریه مردم جهان ، ونیروهای ملی ومترقی را به محکوم کردن این تجاوز دعوت نموده ، وبر اهمیت وفوریت همکاری برای تشکیل جبهه  بین المللی گسترده ضد امپریالیستی تاکید می نماید. این عداوت امریکایی در دست یابی به اهداف خود در متوحش کردن وضربه زدن به ثبات شایان تحسین مردم ما شکست خواهد خورد ، چون ملت ما تاریخ بزرگی از مقاومت ، استواری ومواجهه با توطئه های امپریالیستی دارد ،و با فداکاری ، و اتحاد واستواری با این خصومت روبروخواهد شد . این تجاوز در بستررفتار های پر هزینه اتحاد امپریالیسم امریکا – صهیونیسم برای غلبه بر بحران ها وشکست های مکرری که  در بسیاری از نقاط جهان با آن مواجهند به اجرا در می آید.

 حزب ما تصریح می کند که مردم ما دوش به دوش هم با شعار ملی "سوریه هر گز زانو نخواهد زد " واستواری قابل تحسین ملی سوری ها به تشدید ایستادگی خود هم چون صخره ای محکم در مقابله با طرح های استعماری امپریالیستی ادامه خواهد داد که همانند حمله صهیونیستی به جنوب لبنان وهمانند شکست مکرر اشغال امریکایی  درعراق شکست خواهند خورد ، این شکست ها دست آورد همکاری استوار مقاومت ملی در این دو کشور است . در این شرایط حزب کمونیست سوریه بر اهمیت تسهیل تمام الزامات استواری ملت سوریه در مقابله با گردن فرازی امریکا تاکید می نماید. تمام رخ داد ها بر واقعیت وفوریت شعار ملی " عصبانی کردن استعمارگر آسان تر از راضی کردن آن است " دلالت دارد. 

  ننگ وشرم بر امپریالیسم امریکا

 درود بر مقاومت ملت ما

کمیته مرکزی حزب کمونیست سوریه   

 

 

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics