نویدنو:02/02/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

بیانیه سندیکای کارگران شرکت واحد

فحاشي و ضرب وشتم شدن كارگر توسط مامور حراست شركت واحد را شدیدا"محكوم مي كنيم !

 

در آستانه اول ماه مه برابر با يازدهم ارديبهشت ماه روز جهاني كارگر ،كه جهانيان مقام كارگر را گرامي ميدارند و در حالي كه همه مسئولان تراز اول و همچنين اعضاي شوراي شهر ، مديريت عالي شهرداري و شركت واحد تهران و به ويژه شخص شهردار «محمد باقر قاليباف » مرتبا" از رعايت حقوق مردم و دفاع از حقوق شهروندي وكرامت انساني داد سخن مي دهند ، اما در عمل شاهد رفتارهاي مخالف اين ادعاها هستيم . به عنوان نمونه اين طرز رفتار ، به آگاهي مي رساند :

آقاي عبداله حسيني راننده زحمتكش و خوش سابقه منطقه يازده اتوبوسراني كه داراي پانزده سال سابقه كار است ، بعد از چندين بار احضار غير قانوني به حراست منطقه يازده شركت واحد با ايجاد ترس ، وحشت و تهديد به اخراج ، ايشان را در تاريخ چهار شنبه 22/1/1386 به حراست مركزي شركت واحد اعزام مي نمايند . در محل فوق مامور حراست بنام  « راد » ، آقاي عبداله حسيني را مورد بازجويي غير قانوني ، تهديد ، فحاشي، هتاكي و ضرب وشتم از ناحيه صورت قرار مي دهد ، به طوري كه آقاي عبداله حسيني براي نجات خود به بيرون از اتاق مي گريزد .

سنديكاي كارگران شركت واحد به عنوان نماينده راستين و دلسوز كارگران شركت واحد اين عمل ضد انساني را شديدا" محكوم مي نمايد ، و از شوراي شهر تهران ، شهرداري و مديريت شركت واحد مي خواهد جهت جلوگيري از تكرار اين گونه رفتارهاي ناشايست و ضد انساني فورا" نسبت به تنبيه و مجازات قانوني و خلع يد مامور خاطي حراست شركت واحد سريعا"اقدامات شايسته قانوني را به عمل آورند .

در پايان به آگاهي مي رساند از طريق مراجع قضايي شكايت آقاي عبداله حسيني عليه مامور حراست در حال پيگيري است . در تاريخ 28/1/1386 توسط مقام قضايي دستورات تحقيق و رسيدگي صادر و بنابر اين دستور از طرف كلانتري 136 جهت رسيدگي به شكايت عبداله حسيني مامور پليس در تاريخ 29/1/1386 به اداره مركزي شركت واحد مراجعه نموده است و رسيدگي ادامه دارد .

 

                                                                                                     سنديكاي كارگران شركت واحد

                                                                                                          اتوبوسراني تهران و حومه

اول اردیبهشت 1386

 

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics