نویدنو:19/01/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

انتشار همزمان سه کتاب ارزشمند

بنا به ضرورت های پیش روی جنبش چپ در ایران ، به ویژه با نیازمندی های روزافزون نیروهای جوانی که هر چه مشتاق تر به جستجوی منابع اصیل چپ روی می آورند، سیر انتشار کتاب های مفید وراهگشا روندی صعودی یافته وبه اوج نوینی رسیده است . در همین راستا در هفته جاری شاهد انتشار سه کتاب سودمند وارزشمند هستیم که در زیر به ارائه آن ها اقدام می شود .

 

 

1- کتاب اول را دوستان سایت پربار سلام سوسیالیسم تدارک دیده اند . این کتاب « واژه نامه سیاسی » اثر ارزشمند وسترگ رفیق شهید امیر نیک آئین است که از مدت ها پیش کمبوذد ان به درستی احساس می شد .ضمن تبریک به دوستان سلام سوسیالیسم به نوبه خود این کتاب را در کتابخانه نوید نو قرار می دهیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- کتاب دوم حاصل دسترنج رفقای سایت هواداران احسان طبری است که با درایت تمام یکی از نادره های آفرینش رفیق طبری « چهره یک انسان انقلابی »را به زیور طبع آراسته اند. دستشان را به گرمی می فشاریم وموفقیت های بیشتری را دراه اعتلای ادبیات انسانی آرزو می کنیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

3- کار انتشار کتاب سوم هم با دوستان وبلاگ چاووشان کبیر نوزایی است که کتاب « مبارزه طبقاتی » اثر رفیق نورالدین کیانوری را با زحمت ودقت به دست انتشار سپزده اند. برای این دوستان نیز موفقیت های روزافزون در عمل به وظیفه انقلابیشات ارزومندیم .

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics