نویدنو:1/03/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

سردار احمدی مقدم! به "احترام" شما فقط خون گریه می کنیم

مسیح نژاد

درست چند قدم مانده به دفتر روزنامه اعتماد ملی زن بدحجاب اینک در مقابل پلیس کاملا حجاب از سر برداشته البته نه به اختیار که  اینک خون روانه شده بر صورتش مجال نگاه داشتن حجاب و حفظ شرع را نمی دهد. جناب آقای سردار احمدی مقدم نه به احترام شما که از ترس شما فردا این عکس را در روزنامه اعتماد ملی کار نمی کنند.

سردار نه به احترام شما بلکه از هراس است که شاید سر و روی خونین این زن در صفحات   هیچ روزنامه ای کار نمی شود اما اجازه دهید ، عکسی که هراسان به دفتر روزنامه رسیده و ما نيز هراسان از كنار اين حادثه قلم پنهان كرديم را یک دل سیر در فضای مجازی نگاه کنیم و خون گریه کنیم.

سردار خیالت راحت این عکس در روزنامه کار نمی شود فقط اجازه بده  در این گوشه مجازی خون گریه کنیم

 

ادامه پيگردها در تهران:شمار دستگيرشدگان به 1200 نفر رسيد


سردار زارعى در گفت‌وگو با فارس خبر داد

دستگيرى 1200 نفر از اراذل و اوباش مشهور استان تهران
خبرگزارى فارس: فرمانده انتظامى استان تهران از دستگيرى 1200 نفر از اراذل و اوباش شرور و خطرناك استان تهران در راستاى اجراى طرح امنيت اجتماعى خبر داد.
خبرگزاری فارس: سردار رضا زارعى در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعى فارس افزود: در طول ارديبهشت‌ و در راستاى اجراى طرح ارتقاى امنيت اجتماعى 1200 نفر از اراذل و اوباش مشهور استان تهران در شهرستان‌هاى اسلام‌شهر، شهريار، كرج، ورامين، رباط كريم و پاكدشت دستگير شدند كه از اين تعداد 400 نفر به زندان منتقل شد و مابقى نيز با اخذ تعهد آزاد شده‌اند.
وى در پاسخ به پرسشى مبنى بر اين‌كه آيا اراذل و اوباش دستگير شده در محلات ‌گردانده مي‌شوند يا خير؟ گفت: تعدادى از اين افراد پس از صدور حكم قضايى در محلات كه ضرورت داشت گردانده شده‌اند.
فرمانده نيروى انتظامى استان تهران در ادامه از دستگيرى يكى از اشرار معروف استان تهران خبر داد و گفت: اين فرد شرور اقدام به فرار از دست مأموران كرده بود كه با شليك چند تير هوايى قصد دستگيرى وى را داشتيم اما اين شرور سابقه‌دار اعتنايى نكرده و در نهايت مأموران طبق قانون به كارگيرى سلاح پاى وى را هدف قرار داده و او را دستگير كردند.
سردار ز‌ارعى گفت: برخورد با اراذل و اوباش را كه يكى از 14 آيتم طرح ارتقاى امنيت اجتماعى است با استفاده از كار اطلاعاتى ادامه خواهيم داد.
اجراى طرح برخورد با مشروبات الكلى چند روز گذشته فرمانده نيروى انتظامى استان تهران در ادامه از اجراى طرح برخورد با مشروبات الكلى طى چند روز آينده در استان تهران خبر داد و گفت: در اجراى اين طرح كليه عوامل تهيه و توزيع مشروبات الكلى دستگير خواهند شد.
وى ادامه داد: از اول خرداد‌ نيز نيروى انتظامى طرح جمع‌آورى معتادان پرخطر را اجرا خواهد كرد كه در اين راستا كليه معتادان پرخطر در كليه شهرستان‌هاى استان تهران جمع‌آورى مي‌شوند.

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics