نویدنو:07/04/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

احمدی نژاد: با صدای بلند اعلام می كنم ، رزیم صهیونیستی در حال غرق شدن است

 

رئیس جمهور گفت: اگرچه چشم ها و گوش های شما بسته است، اما همه دنیا می بینند كه در حال غرق شدن هستید؛ زیرا عدالت و پرچمدار عدالت در راه است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري انتخاب، محمود احمدی نژاد در همایش قوه قضاییه با بیان این مطلب افزود: فلسطین آیینه و صحنه ای است كه همه خصومت های دنیای مادی و قدرت های مادی گرا در آنجا متجلی است و همه زشتی های وجودی آنها در آنجا جاری است.

احمدی نژاد تصریح کرد: در فلسطین نه فقط آشكارا پرچم مقابله با دین مداری افراد و حقیقت وجودی شان به نمایش در می آید بلكه دروغگویانی كه چهره شان را با ادعای دینداری پوشانده اند در آنجا آزمایش می شوند.

رئیس جمهور با بیان اینكه كرامت جامعه بشری، اكنون پایمال هوا و هوس های انسان های خودخواه است، گفت : مدعیان دموكراسی و مردم سالاری و برپاكنندگان نظامات سیاسی در دنیا، اكنون همه توان خود را به كار گرفته اند تا نوكرانشان را از صندوق های آرای مردم فلسطین بیرون بیاورند و همه سرانگشتان شیطانی خود را به كار گرفته اند.

احمدی نژاد افزود: مدعیان دمكراسی وقتی دیدند، ملت فلسطین حكومت دلخواهش را انتخاب كرد كه یك حكومت خودمختار مظلوم است، درمقابل دولت منتخب فلسطین صف آرایی كردند و امروز هم نوكرانشان را مجبور كرده اند به دولت فلسطین حمله كند كه این افدام ،نهایت دوری از كرامت انسانی است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینكه اكنون دوای درد جامعه بشری بازگشت به عدالت و كرامت انسانی است، گفت : سردمداران این جریان باید توجه كنند دوران زورگویی و تحمیل به ملت ها پایان رسیده است.

احمدی نژاد با بیان اینكه كسانی كه از مسیر خدا منحرف می شوند، چشم و گوششان كور شده است و خیال می كنند با زور ، دروغ و اجحاف می توانند بر جامعه بشری مسلط شوند ، گفت : آنان تصور نكنند ، اگر شخصیت های فلسطینی را سركوب كنند ، مسئله فلسطین حل می شود، زیرا امروز مسئله فلسطین متعلق به همه جامعه بشری است و تا حقوق ملت فلسطین را به رسمیت نشناسند این موضوع ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به صحبت های اخیر خود درباره آغاز شمارش معكوس سرنگونی رژیم صهیونیستی گفت : پس از صحبت های من، سردمداران رژیم صهیونیستی معترض شدند و بیانیه صادر كردند، اما امروز می خواهم با صدای بلند اعلام كنم اگرچه چشم ها و گوش های شما بسته است، اما همه دنیا می بینند كه در حال غرق شدن هستید؛ زیرا عدالت و پرچمدار عدالت در راه است.

رئیس جمهور تاكید كرد: هر كس با رودخانه خروشان برپایی عدالت همراهی كند، پایدار خواهد بود و هركس از این رودخانه دور شود، نابود است.

احمدی نژاد خطاب به خیانت كاران به ملت فلسطین گفت : شما خیال می كنید می توانید ملت فلسطین را به سران استكبار بفروشید ، اما آنها خودشان شرایط ناپایداری دارند و البته شما نخواهید توانست حیثیت ملت خود را بر باد دهید.

وی با اشاره به اینكه هنگام جمع آوری عده ای بی آبروی وحشی از سراسر جهان برای تسلط بر مردم فلسطین گذشته است ،گفت : ملت فلسطین اجازه نخواهند داد خائنان بر كرسی عدالت تكیه كنند.

۵ تیر ماه ۱۳۸۶  
خبرگزاري انتخاب :

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics