نویدنو 12/12/1392

نویدنو  12/12/1392 

 

زیوگانف :  همه باید برای تامین امنیت ونظم در کریمه و اکرایین غربی تلاش کنیم.

 

گنادی زیوگانف دبیر کمیته مرکزی حزب کمونیست ورهبر فراکسیون کمونیست در دومای کشوری روسیه درگفتگویی تلویزیونی شرکت کرد .

بر اساس گفته او روسیه می تواند از مسلح شدن  ساکنان کریمه و اکرایین غربی جلوگیری نماید .رهبر حزب کمونیست گفت که اکنون به اراده وجرات نیاز داریم تا نگذاریم اوضاع  بیشتر به جنگ کشیده شود .  

او خاطر نشان کرد که اکرایین پنج نیروگاه هسته ای و سه هزار صنعت پر خطر دارد و در سراسر کشور "  باند ماخ نو[1] همراه با پتلیورا[2]" که پیش از این از بین بردن زبان های منطقه ای را پذیرفته بودند در خیابان ها قدم می زنند.   

ما همه برای وضعیت اکرایین تلاش می کنیم . کریمه برای همه ما محل مقدسی است . پدرم من در آنجا جنگید ، از اودسا ،  سواستوپل دفاع کرد ، در سواستوپل به شدت زخمی شد . من هرسال برای ادای احترام به مکان های مقدس ارتش درخشان ودلیر مان به کریمه سفر می کنم.

ما همه باید برای برقراری امنیت ونظم بکوشیم . آن چه در کیف ، مادر شهرهای روسی ، شهر قهرمان  رخ داد ، تخریب بی سابقه  از سوی کماندوهای مخفی امریکایی و به اصطلاح دیپلمات های غربی است . به هر آنچه قابل تصور وغیر قابل تصور بود تجاوز کردند. پس وقتی این نوع افراد  در راستای به دست گرفتن قدرت در کریمه و بی ثبات کردن موقعیت هستند ، ما همه باید درک کنیم که این رفتار کاملا غیر قابل پذیرش است .  


 

[1] نسترو ماخ نو آناکو – کمونیست  ، زهبر ارتش آنارشیست اکرایین در دوران جنگ داخلی در روسیه متولد 1888 که در سال 1934 درپاریس درگذشت -

[2]  سیمون پتلیورا سیاست مدار اکرایینی  که پس از انقلاب اکتبر برای استقلال اکرایین مبارزه می کرد . متولد1879 که در سال 1926 در پاریس به قتل رسید -

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter