نویدنو 18/11/1392

نویدنو  18/11/1392 

 

 

به کودتای خزنده در اکرایین پایان دهید

برگردان : مهرگان

رخ داد های جاری در اکرایین بیشتر وبیشتر ترساننده وهیجان انگیز می شوند.در تعدادی از منطقه ها گروه های رادیکال به خوبی سازمان یافته اداره های محلی قدرت را به زور تصرف می کنند. این ها نه هواداران ساده دل حقوق بشر ، بلکه عنصرهای آشکار فاشیست هستند.

پیروان هیتلر از قبل در کشورهای بالتیک در قدرت هستند. اکنون آن ها در حال حمله برای کسب قدرت در اکرایین هستند. اوضاع تا ممنوع کردن فعالیت حزب کمونیست اکرایین در دو منطقه سقوط کرده است . پیگرد کمونیست ها یکی از آشکار ترین نشانه های رشد فاشیسم است . درآنچه در اکرایین رخ می دهد هیچ چیز خود به خودی وجود ندارد . این روند ها از سوی عروسک گردان های کارکشته ای اداره می شود که مهارت خود را در آراستن براندازی ها در یوگسلاوی ، گرجستان، لیبی ، کشورهای آسیایی ، خاورمیانه ، آفریقا و امریکای لاتین کسب کرده اند .  

سیاست مدارها ودیپلمات های غربی دراکرایین آشکارا آن چنان اعمال بر هم زننده ای را هدایت می کنند که گویا آن جا نه یک کشور دارای حق حاکمیت ملی ، بلکه یکی از مستعمره های آن ها است . محرک ها و ماموران مخفی لهستان و کشورهای بالتیک فعال هستند.دخالت در امور داخلی اکرایین اکنون خشن وبی سابقه است . هر تلاشی برای بازگرداندن نظم به اتهام خشونت افراطی ، باج خواهی وتهدید به استفاده از تحریم ختم می شود

شگرد چگونگی چنگ زدن به قدرت شبیه شگرد 2004- هرج ومرج خیابانی وخشونت – است . اما " مقام های بالای" اکرایین کنونی نشان می دهند قادر به درس گرفتن از تاریخ نیستند. بی عملی در بخشی از قدرت خشنود کردن کسانی است  که در گیر کردن اکرایین در جنگ داخلی و کشاندن آن به داخل اتحادیه اروپا و وابستگی برده وار را هدف گرفته اند . ما نمی توانیم خطرناک ترین روند  تقویت جلوه های فاشیسم دراروپا را نادیده بگیریم .  

ما تلاش خزنده کودتا در اکرایین را قاطعانه محکوم می کنیم .ما تمام نیروهای چپ ، میهن دوست و ضد فاشیست را به بلند کردن صدای اعتراض خود علیه تلاش عنصر های فاشیست برای کسب قدرت در اکرایین فرا می خوانیم .

ما همبستگی وحمایت خود را به کمونیست های اکرایین اعلام می کنیم !

حزب کمونیست فدراسیون روسیه

حزب کمونیست بلاروس

حزب کمونیست ارمنستان

حزب کمونیست متحد گرجستان

حزب کمونیست های جمهوری مولداوی

حزب کمونیست قزاقستان 

حزب کمونیست آذربایجان

حزب کمونیست پریدنستروی (Transnistria)

حزب کارگران بنگلادش

حزب کمونیست مقدونیه

حزب کمونیست لوکزامبورگ

حزب کمونیست مالت

حزب کمونیست فلسطینی ها

حزب کمونیست فیلیپین پی کی پی -1930  

   

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter