نویدنو 19/08/1392

نویدنو  19/08/1392 

 

 اکل علیه خصوصی سازی

بیانیه گئورگ لوکایدس سخنگوی کمیته مرکزی اکل

برگردان : آرش وجدانی

تاریخ انتشار 7نوامبر 2013

مردم قبرس  اجرای گام به گام  موضع سیاسی دیر پای دولت حاکم برای خصوصی سازی سازمان های سود آور نیمه دولتی را ، که تا این لحظه حتی با خود داری  از آغاز بررسی جایگزین هایی که  ارائه شده بودند ادامه دارد،  پیگیری می کنند.

شاید بدتر از همه آن است که آن ها در دفاع از موضع دگماتیک  معروف خود که هر چیز خصوصی را مورد تعظیم وپرستش قرار می دهد و هم زمان هر چیز عمومی را لکه دار وسیاه نشان می دهد فاقد صداقت و شجاعت سیاسی هستند. همچنین است  وضع بانک هایی که ما را به  به نابود کردن هر آنچه عمومی بود هدایت کردند.

فلسفه ای که تمام این اقدام های دولت و نیروهای حاکم را مشخص می کند ساده است : اجتماعی شدن آسیب عظیم ناشی از بانک های خصوصی از یک سو و خصوصی کردن سود های سازمان های نیمه دولتی که به تمام جامعه تعلق دارد و اموال عمومی هستند از سوی دیگر.  

بر خلاف حاکم ها ، اکثریت قابل توجهی از مردم کاملا درک می کنند که حراج کردن سازمان های نیمه دولتی به از دست رفتن هزارها میلیون یورو در کسب دوباره درآمدها برای کشور وجامعه ، و ایجاد خطر برای امنیت ملی کشور منجر خواهد شد ،  معلوم است  که حوزه های حیاتی به کنترل سرمایه گذار های  خصوصی خارجی و محلی  درخواهد آمد  . شهروند های قبرس کاملا آگاهند که به دنبال انحصارهای خصوصی یا الیگارش ها ، که به صورت کارتلی با افزایش هزینه ها وکاهش کیفیت خدمت های عرضه شده به هزینه مصرف کننده ها اداره خواهد شد، بازار آشفته خواهد شد . خصوصی سازی علیه شهروند ها که ناگزیر از پرداخت بهای بیشتری خواهند شد عمل خواهد کرد . همه باید از این امر آگاه شوند . زحمتکشان شاغل در این سازمان ها خیلی خوب می دانند کسانی که اخراج نشوند به ناچار به کاهش درامدهایشان تن خواهند داد  وحقوق آن ها از بین خواهد رفت .

ما بعنوان آکل ، تکرار می کنیم که هرگز خصوصی سازی سازمان های نیمه دولتی سود آور را نخواهیم پذیرفت ، وهمراه با زحمتکس ها و اکثریت عظیم مردم خود در برابر حراج کردن ثروت عمومی مقاومت خواهیم کرد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi

 

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter