نویدنو29/03/1392

 

نویدنو29/03/1392 

 

 

 معجزه ولایت فقیه ؛" شادی ملی" زود رس !

م . چا بکی 

پس از ماه ها  حد س وگمان ها , هیاهوی تبلیغاتی وشرکت در نبرد که برکه انتخاباتی وموضع گیری از چپ وراست شرکت ویا عدم شرکت ، تائید ویاتحریم انتخابات ، نتیجه ای که با مهندسی دقیق بیت رهبری ولایت وسرداران سپاه طراحی گردیده بود بپایان خود رسید.شرکت فعال مردم بخشی با خواسته های سیاسی ووجدانی بخشی دیگر به تشویق وخواسته رهبر فقیه مجموعه ای برای  صندوق های رای بوجود آورد. با تائید" هشت نفری کاندیداهای ریاست جمهوری" از طرف" ولی فقیه" وبا تقاضای شرکت فعال" مردم با شوروشعف" در مقابل" فتنه گران داخلی وخارجی" در صندوق های رای امروزه به خیری از جانب ولی فقیه گذشت .!   " حماسه ی حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس اند"  ..."اینجانب با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه ی سپاس بر زمین می سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدرشناسی این نعمت بزرگ فرا میخوانم و با سلام و عرض اخلاص به حضرت ولی اله الاعظم روحی فداه و تبریک به ملت عزیز و به رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ حسن روحانی نکاتی را به ایشان و همه آحاد ملت عرض میکنم" ... و  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی "در بیانیه‌ای با تجلیل از حضور پرشور و مشارکت حداکثری ملت ایران در جشن مردمسالاری دینی و انتخابات 24 خرداد 92، تحقق حماسه سیاسی را بیانگر هوشمندی و درک درست و عمیق سیاسی ایرانیان و تبعیت آنان از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست." ... بدین ترتیب وظیفه مهندسی انتخاباتی در لحظات امروزی به پایان رسید.حسن روحانی با رای بیش از 51 درصد در رائس امور اجرایی کشور قرار گرفت.تبدیل رنگ سبز  خاتمی ورفسنجانی به بنفش در حمایت از وی که خود را در جبهه اصلاح طلبان نمی دانست وکنار زدن عارف نماینده مستقیم اصلاح طلبان از کاندید اتوری بنفع روحانی .دروغ ووعده فریب به شرکت کننده گان " حتی اگر مخالف نظام هستید شرکت کنید"که فرخ نگهدار نیزدر بی بی سی آنرا تبلیغ می کرد. با تبلیغات رسانه ای اعلام موفقیت بدون تقلب این باره انتخابات وسازمان دادن شادی زود رس "شادی ملی "در خیابان ها، نظیر شادی پیروزی "مرسی درمصر" حضور مردم شرکت کننده درصندوق رای را شکست تحریم کنندگان بشمار آوردند. وانتخابات ایران را "دموکراتیک ترین انتخابات دنیا" نامیدند ونیروهای مخالف را ناچیز شمردند." مردم انتخاب خود را کردند و با دهن کجی به قبیله تحریم کنندگان انتخابات که متاسفانه در خارج از کشور تقریبا همه در همین قبیله جای گرفته بودند، حسن روحانی را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کردند تا قوه مجریه را در یکی از بدترین شرایط ممکن بدست بگیرد".ولایت فقیه که بدون عقب نشینی با مانور ومحاسبات دقیق نیروها ازپتانسیل اصلاح طلبان موجود در صحنه حداکثر استفاده از رای آنها را نمود و آن را "توفیق الهی" دانست .! اما محاسبه 27- 30 درصد تحریم کننده گان , که ازآرای قالیباف ,جلیلی, رضائی وغیره بیشتر بود آرای باطله نزدیک به یک میلیون نیرو ها ی مخالف دیگری که بدلایل مختلف در رای گیری شرکت نمودند .نیروهای جان به لب رسیده دوران احمدی نژاد که دنبال روزنه ای برای رهایی از بحران از بدوبدتر –بد را انتجاب نمودند. همه و همه در صف آرائی انتخابات ضد دموکراتیک موجود قرار دارند.نیرویی هستند که نمی شود آنها را ناچیز شمارد.

شعار"دیکتاتوری عریان "که بدرستی مطرح شده بود بااختلاف نجومی رای های حسن روحانی با سایر کاندیداپوشیده نمی گردد.با انتخاب یک مهره امنیتی رژیم ازپایه های ولایت فقیه .! واقعا .حسن روحانی کیست .؟حسن روحانی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم و دوره پنجم و از سال 1368 تا 1384 به مدت 16 سال دبیر "شورای عالی امنیت ملی" بوده است. وی همزمان از سال 1362 تا 1364، در سمت معاونت فرماندهی جنگ و از سال 1364 تا سال 1367 در سمت رییس "ستاد قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء" در دوران جنگ فعالیت داشت. روحانی طی سال های 1365 تا 1370، "فرماندهی پدافند هوایی کل نیروهای مسلح" را بر عهده داشت. وی از سال 1359 تا سال 1362 عضو شورای سرپرستی صدا و سیمای جمهوری اسلامی بوده است. این "شیخ دیپلمات" در سال 1378 به نمایندگی مجلس خبرگان رهبری برگزیده شد و در سال 1385 هم در همین سمت به خدمت ادامه داد. روحانی همچنین از سال 1371 تاکنون، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است. در سال 1365 از حسن روحانی به عنوان مرد پشت پرده ای نام برده شد که درهمدستی با هاشمی رفسنجانی در گفتگوهای پنهانی با آمریکا شرکت داشته است، مذاکراتی که به معامله تسلیحاتی جمهوری اسلامی با ایالات متحده آمریکا و اسرائیل در ازای آزادسازی گروگان های آمریکایی در لبنان مربوط می شد و به ماجرای "ایران کنترا" معروف شد. آگاهانی که از نزدیک تحولات جمهوری اسلامی را تعقیب کرده اند تردیدی ندارند که 25 سال پیش و در هنگام فاجعه کشتار هزاران تن از زندانیان سیاسی و دفن کردن آنان در گورهای دسته جمعی، حسن روحانی از یاران و مشاوران نزدیک رفسنجانی و شخص خمینی بوده است. حسن روحانی، در پیامی که پس از پیروزی در انتخابات برای مردم ایران فرستاد، ضمن تشکر از ”رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، روحانیت معزز و استادان فرهیخته کشور که با درایت و شجاعت روح امید را در مردم دمیدند...“ قول داد که ایران را به سمت اعتدال، و بحران زدایی در عرصه بین المللی خواهد برد. به گفته وی ”بی‌گمان این حضور عزتمند در صحنه سیاسی، پیام‌آور آرامش و ثبات و امید در عرصه اقتصاد نیز خواهد بود و چشمه خروشان همت کارگران، کشاورزان و کارآفرینان، موج حرکت و برکت را در تولید و اشتغال به راه خواهد انداخت...“

باید منتظرشد پس ازتقسیم غنایم انتخاباتی, تشکیل دولت وپست های دولتی چگونه معضلات اقتصادی .اجتماعی و سیاسی مردم که در دستور کار قرار دارد حل خواهد شد . تحریم ها  , گرانی , بیکاری ...به چه صورت کاهش می یابد.باید دید پس از ماه عسل چهل روزه رئیس جمهور , آزادی ازحصر خانگی موسوی وکروبی وزهرا رهنورد . آزادی زندانیان سیاسی , وبانوشیدن جام زهر اتمی ، چگونه این وعده ها اجرا می گردد. پروژه تنگنای رئیس جمهور زمانی آغاز می شود, که اجرا ی عملی ساختن خواسته های مردمی مطرح شود. هم اکنون اولین کنفرانس خبری حسن روحانی رئیس جمهور آینده ایران روز دوشنبه برگزار شد. دراین کنفرانس که در محل مرکز مطالعات استراتژیک برگزار شد، وی  گفت: "من وعده های انتخاباتی را فراموش نخواهم کرد و از خدا می خواهم بدان ها عمل کنم. البته همه کارها بر اساس زمان و طبق اولویت ها دنبال می شود. من خدا را گواه می گیرم در ایام انتخابات کمتر دنبال رقابت بودم و بیشتر تمرکزم بر روی مسائل کشور و سخنان ملت که در کوی و برزن می شنیدم بود"

رئیس جمهور منتخب گفت: "طعنه ها و توهین ها را برای همیشه فراموش کنیم. به فکر کشور و آینده کشور باشیم. کمتر به گذشته نگاه کنیم. فقط به تجربه گذشته نگاه کنیم و بیشتر نگاهمان به آینده باشد. دولت تدبیر و امید در راه نجات اقتصاد ، اخلاق و تعامل با جهان ، تلاش خواهد کرد"
"بدیهی است که میهن ما نیازمند تغییرهای مهم سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی است. تجربة دو دهه گذشته، از دولت و مجلس اصلاحات گرفته تا دولت و مجلس برگماردگان ولی فقیه، بر این حقیقت انکار ناپذیر تأکید می کند که تنها با حضور نیرومند مردم و نیروهای اجتماعی در صحنه مبارزه است که می توان به دست یافتن به خواست های جنبش مردمی امیدوار بود... حرکت میهن ما به جلو، و نجات از وضعیت دهشتناک کنونی، تنها با حرکت متحد و سازمان یافته همه نیروهای اجتماعی و اصلاح طلب پیرامون خواست های مشخص همراه با کنش اجتماعی مشخص، امکان پذیر است. باید در راه به عمل درآوردن این امر همه تلاشهارا به کار گرفت."نقل از اعلامیه کمیته مرکزی حزب توده ایران26خرداد1392

 در مقابل هر کنش درمحاسبات اجتماعی واکنشی وجود دارد. واکنش  نیروهای مردمی پیگیری مطالبات وعده داده شده است . باید از تجربه گذشته پندگرفت .وبر خلاف گفته رئیس جمهور" طعنه ها و توهین ها "و.... را برای همیشه فراموش نکرد .باانتخاب اشکال مبارزه که با مبارزه انتخاباتی آغاز گردید به شکل رای دادن ویا رای ندان ، پارلمانی ویا اعتراض خیابانی وغیره ... جهت پیگیری مطالبات وخواسته های صنفی , سیاسی , اقتصادی که حرکتی است،  انسانی , حقوقی وانقلابی !باید دراین راه کوشیدوپیگیر بودونباید  بعنوان ماشین رای شرکت نمود.ولی ازمطالبات خود چشم پوشی نمود.!

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter