نویدنو:30/06/1391  

 

نویدنو:30/06/1391  

 

 

فراخوان به خاطر صلح و آزادی

هموطنان، مردم صلح دوست ایران

بار دیگر سایه ی سنگین جنگ بر سرمان افتاده، جنگی بسیار زیانبارتر و مخوف تر از جنگ هشت ساله. ما که هنوز زخمهای ناشی از آن جنگ را بر جسم و جان داریم، ما که هنوز خسارتهای مادی و معنوی آن جنگ را بر دوش می کشیم، ما که در آن جنگ صدها هزار کشته و مجروح و میلیون ها آواره، صدها شهر و روستای تخریب شده و به روایتی هزار میلیارد دلار خسارت مادی و ده ها برابر خسارت معنوی تحمل کردیم، ما که امروز در جای جای میهن عزیزمان با فقر و فساد و فحشا و اعتیاد و دزدی و فاصله طبقاتی که همه از آثار آن جنگ است، دست و پنجه نرم می کنیم، وقتی این روزها دوباره صدای طبل جنگ به گوشهایمان می رسد، بر خود می لرزیم.

 

می خواهیم و باید به هر قیمتی، عفریت هستی خوار جنگ را از کشورمان برانیم.

 

ما صلح و دوستی می خواهیم؛ نه جنگ و خشونت. ما جنگ را نه نعمت که نقمت می دانیم. ما می خواهیم با برپایی کارزار (کمپین) «بخاطر صلح و آزادی» و ابراز نفرت از خشونت و کشتار به حاکمان کشورمان بگوییم، اعمال تشنج زا و خشونت آفرین بس است؛ اعمالی که منجر به تحریم های کمرشکن علیه ملت ما گردیده و بهانه ای برای تصویب سه قطعنامه علیه مردم ما شده تا هربار فشار بیشتری را بر ما تحمیل کنند.

ما ازحاکمان ایران می خواهیم هر نوع بهانه ای برای جنگ و فشار و تحریم اقتصادی را متوقف و خنثی کنند تا جنگ افروزان ناامید شوند. ما می خواهیم به جهانیان بگوییم که صلح و آزادی و حقوق بشر حق مسلم ماست.

هموطن با شرکت در این فراخوان، کشورمان را از یک فاجعه جبران ناپذیر نجات دهیم.

فراخوان دهندگان اولیه:

بابک احمدی، مه لقا اردلان، علیرضا جباری، احمد صدر حاج سید جوادی، پیمان عارف، محمد علی عمویی، اسماعیل مفتی زاده، محمد ملکی، محمد نوری زاد

 

تمامی هموطنان و فعالانی که مایل به حمایت و همراهی با این فراخوان هستند، می توانند پیام خود را به نشانی الکترونیکی زیر ارسال کنند:

karzar.solh.azadi@gmail.com

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter