ویدنو:15/03/1391  

 

ویدنو:15/03/1391  

 

حزب کمونیست یونان :ناتو واتحادیه اروپا در تدارک خون ریزی هستند

برگردان: آرش

اداره مطبوعات کمیته مرکزی حزب کمونیست یونان مطالب زیر را در بیانیه خود در رابطه با اظهار نگرانی هولاند در رابطه با سوریه اظهار داشت :

" گفته های فرانسیس هولاند ،رئیس جمهور به تازگی انتخاب شده فرانسه ،  که آشکارا  گویای امکان دخالت نظامی در سوریه است ، در رابطه با کشتار جدید خلق ها در منطقه ما  که از سوی اتحادیه اروپا و ناتو تدارک می شود بسیار افشا کننده است .

اشاره های او به قانون های بین المللی و سازمان ملل به عنوان " پوششی" برای تحمیل "قانون قوی ترین" در " جنگل" تضاد ها بین قدرت های امپریالیستی و گروه های انحصاری برای کنترل منبع های انرژی ، راه های حمل آن ، و سهم بازار به کار می رود .

همه ان هایی که ، از جمله سیریزا، گفتند انتخاب هولاند وزش باد جدیدی در اتحادیه اروپا بود وتخم توهم هایی را کاشتند که اتحادیه اروپا به " هوادار مردم" تبدیل خواهد شد افشا شده اند وباید برای این امر به مردم پاسخ دهند. خود زندگی نشان داده است که سازمان های امپریالیستی ، نظیر ناتو واتحادیه اروپا نمی توانند " انسانگرا" شوند. آن ها تا مادامی که وجود دارند  ابزار هایی برای بهره کشی از مردم بودند وهستند و خواهند بود ، آن ها در دی ان ای خود مثل سرمایه داری حامل جنگ هستند.

حزب کمونیست یونان نقشه های جدید امپریالیستی علیه مردم سوریه را محکوم وتاکید می کند که تنها مردم سوریه حق دارند آینده کشور خود را بدون توصیه ها ودخالت های خارجی تعیین کنند.

ما خواستاریم که اکنون باید به تمام همکاری های نظامی با اسرائیل خاتمه داده شود ، که پایگاه امریکا در سودا باید بسته شود و به صورت کلی تر که هیچ نقطه ای از خاک یونان ، بندرها و فضای هوایی نباید برای دخالتی امپریالیستی علیه سوریه وایران مورد استفاده قرار گیرد ، که مردم یونان و سایر خلق های منطقه را به مسر های خطرناکی هدایت خواهد کرد .  "

                       

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter