نویدنو:09/10/1390  

 

 نویدنو  9/10/1390

 

پیرامون کشف داهیانه آقای دکتر محمد برقعی

فرزاد حیدری

 آغاز هشتمین دهه پیکار خونین حزب توده ایران در راه آرمانهای والای زحتمکشان و عظمت ایران زمین ، مصادف است با شرایط بس حساس حاکم بر میهنمان. در این میان از آن جایی که ارتجاع رنگ و وارنگ و جریانات ضد مردمی ، نفوذ روز افزون حزب توده های کار وزحمت کشورمان را در عرصه های مختلف جامعه مشاهده می نمایند ، با ماسک های گوناگون و شگردهای مختلف، با دستپاچگی، بدون مراعات کوچک ترین موازین علمی و اخلاقی به صحنه شتافته اند ، تا نه تنها تاریخ پر افتخار هفتاد ساله حزب را مخدوش و تحریف نمایند و نمایانند ، بل مشی اصولی و راهبردی توده ایها را در راه طرد رژیم ولایت فقیه به زعم کج اندش خود زیر علامت سئوال ببرنند ، و صد البته از آموزه های ساواک و رهنمودهای خونخواران ولایی نیز بهره ها می برند. افاضات هوشمندانه!! آقای دکتر محمد برقعی دراین چارچوب است. این جناب استاد محترم دانشگاه و پیشینیان وی که تحریه سایت وزین نوید نو اسامی آن ها را در مقدمه مقاله آقای علی احمدی اسکویی ذکر نموده است، هیچ کشف جدیدی ننموده اند. بیماری صعب العلاج  توده ای ستیزی در اشکال گوناگون ، تاریخی دیرینه دارد. فقط آقای برقعی نهایت روان پریشی خود را در معرض داوری خواننده ای که از حداقل انصاف و مروت بهره ای دارد گذارده اند ولاغیر. پاسخ  دوست گرانمایه ام آقای احمدی اسکویی به ایشان مستدل و جامع است و نگارنده مایل به تکرار آن نیست ، و فقط مطالبی را در این حول و حوش به اختصار مطرح می نماید.

 پس از یورش وحشیانه رژیم به حزب توده ایران و فروپاشی اتحاد شوروی ، رهبری حزب از سر ناچاری در کشورهای خارجی، که به طور عمده دارای نظام سرمایه داری اند، اقامت گزیده اند. اتهام وابستگی رهبریت حزب توده ایران به دول کشورهای محل اقامت شان آن سان سخن بی مایه ای است که ارزش جوابگویی ندارد. ولی به اطلاع آقای برقعی و همگنان همپالگی ایشان می رساند ، اکثر هواداران و اعضاء حزب توده ایران در داخل کشور در زیر تیغ سهمناک اوباشان حکومتی زندگی شرافت مندانه ای دارند و با جانفشانی وظایف حزبی و میهنی خود را با شهامتی ستودنی انجام می دهند. توهین واتهام سخیف به آن ها با هر نام و بهانه ای بی شرمی و بی حیایی خاصی می طلبد.

 پرسش اما این است که آقای برقعی، البته دکتر برقعی ، مفاهیمی چون رنج و زحمت و کار طاقت فرسا برای تامین معاش و مبارزه عملی در عرصه هایی که ابدا حاکمان جهل وجنایت شوخی سرشان نمی شود برای شما معنا و مفهوم یا ارزشی دارد؟ وظیفه ملی و میهنی  چطور؟

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter