نویدنو:18/02/1390  

 

 نویدنو  18/02/1390

 

دروغ بزرگ اوباما: تبلیغات کاخ سفید ومرگ اسامه بن لادن

لاری چین- برگردان: مهرگان

عصر روز اول ماه می 2011 پرزیدنت اوباما اظهار داشت که سی ای ا(CIA) ، به دستور شخص او ، با موفقیت اسامه بن لادن "مغز متفکر" القاعده را به قتل رساند. در یک برنامه تلویزیونی به شایستگی زمان بندی شده ، اوباما بیشرمانه دروغ های کسل کننده وتبلیغات 11سپتامبر را به کار برد ، در عین حال به خود وسیا تبریک گفت . اوباما به شیوه دروغ گویی جرج دبلیو بوش ، اعلام کرد "ماموریت انجام شد "

طبق اظهار اوباما اسامه بن لادن باید مرده باشد . اما بر اساس حقایق تاریخی وشواهد گسترده ، به شیوه ای که تبلیغات رسمی تصویر کرده اند ممکن است اوهر گز زنده نبوده است .یا این که اصلا زنده است .

اسامه بن لادن در واقع مزیتی برای  سی ای ا ، ولولوی  تبلیغاتی در دروغ های رسمی بوده است .

حکایت رسمی از اسامه بن لادن ، همراه با "تروریسم اسلامی" والقاعده ، افسانه بافی  نظامی – اطلاعاتی طراحی شده از سوی سی ای ا برای فراهم آوردن بهانه ای جهت برنامه جنگ جهانی ابدی ، وفراهم کردن بهانه تبلیغات دائمی برای " جنگ علیه تروریسم " است .  

"شبکه جنگ طلب اسلامی "، ازجمله خود بن لادن ، از زمان جنگ سرد یک شبکه جاسوسی بوده اند که از طرف منافع آنگلو- امریکن "اداره " شده بودند .

حمله 11 سپتامبریک عملیات پرچم دروغ (ریاکارانه)  بود ، که از سوی ماموران اطلاعاتی آنگلو- امریکن طراحی واجرا شد ، اما علیرغم هیچ شاهد معتبر اثبات کننده "ال قاعده" مقصر قلمداد شد .

در عوض ، شواهد بسیاری در رابطه بادستکاری سیا در کارگزاران ترور از جمله بن لادن وجود داشت .این زمینه از سوی مایک راپرت  در گذرگاه مرزی کاملا  مورد بررسی قرار گرفت که در آن نتیجه گرفت :

" اسناد طبقه بندی شده نفوذ جاسوسی ال قاعده این واقعیت را که اسامه بن لادن درجنگ اول افغان ها علیه اتحاد شوروی کارگزار سی ای ا بوده است ، این واقعیت را که تعدادی از به اصطلاح هواپیما ربایان / یا اعضا القاعده در اردوگاه های اموزشی سی ای آ در چچن آموزش دیده بودند ، در جنگ های چریکی مورد حمایت سی ای ا / امریکا جنگیده بودند ،( مثلا در موزوو همراه با کی ال ا در سال 2000) ، یادر موسسات امریکایی تعلیمات نظامی دیده بودند ، آشکار می سازد . همه این واقعیت ها نشان می دهد که فرض آن که یک یا چند نفر از مقامات عالی القاعده در حقیقت جاسوس دو یا سه جانبه بودند منطقی است ..."

" بنا بر آن چه که در باره نفوذ های موفق جاسوسی سال ها پیش از حمله 11سپتامبر معلوم است ، اسامه بن لادن والقاعده نمی توانستند بدون اطلاع سی ای ا یا امنیت ملی امریکا عطسه کنند."

اصرار بر آن که محل تقریبی اقامت  لادن ناشناخته بوده است ، که او توانسته بود از یک دهه ردیابی بگریزد ( از جمله " او در غارهای موازی مرز افغانستان / پاکستان مخفی است " وسایرچنین حکایت هایی ) از سال ها پیش بی ارزش شده بودند . بنا به گزارش نوامبر 2003 رویترز، بن لادن یکبار دو ماه قبل از حمله 11 سپتامبرو بار دیگر در 10سپتامبر 2001بنا به اطلاعات جاسوسی پاکستان ، در بیمارستان نظامی امریکا در دبی دیالیز شده بود. این گزارش وگزارش های دیگر این نتیجه را که اسامه بن لادن نه تنها کارگزار سی آی ا (کسی که محل اقامت او بیش از همه معلوم بود ) ،بلکه کسی که تا حد مرگ بیمار بود تایید می کند. سایر گزارش ها در طی سال ها نشان می دهند که "مغز متفکر" ممکن است به طور قطع  در نقطه معینی ، حتی درست زمانی که تصویر او به طور پیوسته برای زنده نگهداشتن "جنگ علیه تروریسم" مورد استفاده واقع می شد مرده باشد. 

دروغگویی پرزیدنت  در مقابل دوربین ها بی شرمانه تر از رقص بد ترکیب جریان مسلط رسانه های شرکتی احاطه کننده او بود.اوباما هم زمان در سخنرانی اش اعلام کرد که کشتن بن لادن " امشب" در یک پناهگاه کوهستانی در پاکستان انجام گرفته است ، گزارش های مختلفی در شبکه های رقیب ، با ذکر منابع چند گانه ، و با اظهار آن که بن لادن یک هفته پیش در تیر اندازی نزدیک اسلام اباد به قتل رسیده ، و از آن زمان جسد او مورد آزمایش دی ان ای بوده است ، گفته های اوباما را رد کردند. این تنش ها به تنهایی برای زیر سوال بردن این داستان رسمی به اندازه کافی ایجاد شک می کند. در روزهای آینده،  بدون شک  روزنه  های بیشتری آشکار خواهد شد .   

ناظران با تجربه سال ها می گفتند که اسامه بن لادن – شخصیت افسانه ای- باید تا مادامی که نخبگان انگلو- امریکن به ادامه دادن جریان جاری جنگ در خاورمیانه وآسیای مرکزی نیاز دارند از دستگیرشدن اجتناب نماید . او هر گزنمی باید دستگیر می شد، مطلقا هرگزنمی بایست تسلیم دادگاه می شد ، ونباید " کشته " می شد مگر آن که مصلحت سیاسی آن را به طلبد . نخبگان ، به دلایل مختلف، این ساعت را برای پایان دادن به این خال حکم  کسل کننده وسوخته انتخاب کرده اند . 

"قتل موفقیت آمیز " بن لادن در لحظه مناسبی رخ می دهد. محبوبیت اوباما سقوط کرده است . مخالفان سیاسی او در حال تهدید به سرنگون کردن او در سال 2012هستند. حضور مداوم امریکا در خاورمیانه وحمایت از "جنگ علیه تروریسم" ، با اعتراض های مردمی، و دلسردی در میان امریکایی ها  شکننده و ضعیف شده است .

داستان " جنگ علیه تروریسم" با انجام جنگ جهانی دائمی مستتر در نام آن ، هرگز پایان نخواهد یافت. هر چند،  روشن است که تغییر اندکی ، در کمترین حد ، یک تغییر تاکتیک  درحال اجراست

در ضمن ، باراک اوباما اکنون می تواند ادعا کند "کار" افغانستان را ، همانطور که زمان انتخاب شدن قول داده بود تمام کرده است ، وخودرا قهرمان ضد تروریست ، رهبر نظامی "مسئولیت پذیر" وسنگر عدالت اعلام نماید که انتقام 11 سپتامبر را گرفته است .  اوباما برای کارزار انتخاب مجدد خود  شدیدا بر این ادعا سوار خواهد شد . 

در پاسخ به سخنرانی پیروزی اوباما ، جمعیتی ( از مبادی ناشناس) در حالی که سرود" امریکا" را می خواندند در مقابل  کاخ سفید گرد آمدند. این که آیا  این نمایش قلابی بود یا اصیل معلوم نیست . اماآن چه معلوم است این است که اکثریت بزرگی از افکار عمومی امریکا نسبت به این واقعیت که دولت خود آنها ، بوش /چنی ودولت اوباما  مثل همند ، و دروغ گویی به آنها در باره 11سپتامبر ، "جنگ علیه تروریسم" ،یا اسامه بن لادن را  هرگزمتوقف نکرده اند بی توجه است .

امشب ، اوباما دروغ بزرگ ، یکی از بزرگترین دروغ ها را تکرار کرد.

http://en.m4.cn/archives/8225.html

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter