نویدنو:13/02/1390  

 

 نویدنو  13/02/1390

 

طلوع مرد مرده

لین دین -برگردان: هاتف رحمانی

 

بنا بر شنیده ها که رسما اعلام شده است که بن لادن مرد ، من فکر می کنم

 1-از آنجایی که این مردتقریبا یک دهه پیش مرده بود ، امریکا بدل اورا کشت ،

2- ممکن است شایعه قبلی در باره مردن بن لادن، که در نیویورک تایمز، گاردین وفاکس نیوزدر بین خیلی جاهای دیگر منعکس شد ، به کل دروغ بوده باشد . پس  امریکا یواشکی ، مدت هامی دانسته است که او کجا بود ، اما فقط الان تصمیم به کشتن او گرفت به خاطر:

الف -  تقویت احساس امریکایی ها، چون نومیدی اقتصادی بیش از هر زمانی شدیدتر شده است ،

 ب- برای کمک به انتخاب مجدد اوباما ، از آنجایی که او یک چنین وسیله بزرگ برقراری است. هر چند مشی اوباما به سختی با بوش تفاوت دارد ، اما دلربایی ها ورنگ پوست اواعتراض جاهای زیادی را خفه کرده است ،

 ج- بر افراشتن پرچم دروغین "انتقام جویی از ال قاعده" که می تواند افسردگی حمایت از جنگ علیه تروریسم را نوسازی نماید . به هر حال ، به دست آوردن تمام جزئیات این عملیات ومشاهده مدارک فیزیکی می تواند جالب باشد . برای هر آدم کشی یا قتلی ،باید جسدی وجود داشته باشد ، اما افسوس ، جسدی وجود ندارد ! کمتر از شش ساعت پس از انتشار خبر کشته شدن بن لادن ، اعلام شد که او قبلا در دریا به خاک سپرده شده بود.اظهار رسمی از این قرار است : امریکا باید به سنت اسلامی که یک جسد باید در عرض 24ساعت دفن شود احترام می گذاشت، واز آنجایی که هیچ کشوری، نه حتی عربستان سعودی ، وطن او، مایل به میزبانی نهایی او نبود،  بن لادن می بایست به جایی پرتاب می شد که هر گز نتواند مورد نبش قبر واقع گردد.

 چه راحت . پرونده بسته شد !  

چنین احترامی به یک جسد مسلمان از کشوری که به نظر می رسد همه جا در جنگ با مسلمان ها باشد ، کشوری که مسلمان ها را می کشد، زندانی وشکنجه می کند ، کشوری که سربازانش  تنکه ها را پایین می کشند وبر سر مسلمان ها می رینند و زنان مسلمان را مورد تجاوز قرار می دهند وگوش های آنها را بعنوان نشانه های پیروزی جمع می کنند بعید است.  امریکا در باره بد رفتاری با مسلمان ها ، زنده یا مرده خیلی هم مراقب نبوده است ، پس این دقت  غیر منتظره برای چیست؟ بیاد بیاورید که یودی وکوزی حسین هم در 22 جولای 2003 توسط سربازان امریکایی کشته شدند وسپس دردوم اوت ، یازده روز بعد به خاک سپرده شدند.

بن لادن اسیر شده بوده است ، ومن می خواهم اصرار کنم که هر گز هیچ قصدی برای  زنده دستگیرکردن این مرد وجود نداشت ، (چون در آن صورت  ) اومی بایست در دادگاه مورد محاکمه قرار می گرفت ، جایگاه در گیری او در حادثه 11سپتامبر باید اثبات می شد ونظریه های مخالف هم مورد رسیدگی واقع می شد .

طرح سئوال ها در باره 11سپتامبرسر بر آورده بود. به طور مختصر ، یک قوطی کثیف کرم ها باید به هر قیمتی نابود می شد . 

اگرچه با گذشت طولانی زمان ، بن لادن بعنوان مرد شیطان صفت برای مجتمع نظامی صنعتی امریکا به شدت مفید واقع شده بود ، اما این حقه در حال افشا شدن بود. حتی با یک جعل ، نوار صوتی که  هر از گاهی سیا با نشان بن لادن می ساخت ، دیگر اعتنایی بر نمی انگیخت ، بنابراین وقت آن بود که این خط تولید تعطیل گردد ، اما نه کاملا با صدای بلند ، از آنجایی که جسدی وجود ندارد ، بلکه همراه با پارازیت فراوان .


 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter