نویدنو:05/01/1390  

 

 نویدنو  05/01/1390

 

 بیانیه حزب کمونیست عراق :

پیروزی  از آن مردم یمن وشکست از آن رژیم مستبد صنعا

 

 اولیای امور یمن به رهبری علی عبدالله صالح روز جمعه 18 مارس در صنعا اقدام به قتل عام وحشتناکی علیه توده های مردمی کردند که به صورت مسالمت امیز ، در مرکز شهر ، علیه او ورژیم آدمکش او اقدام به اعتراض کرده بودند.

 دسته ای از جانیان ،به دستور حاکم ستمگر وبا خونسردی ، حدود 50شهروند بی سلاح را که در میدان تغییر گرد هم آمده بودند کشتند ، وبیش از یکصد نفر را زخمی نمودند. تنها جرم قربانیان آن بود که همراه میلیون ها نفر در سراسر یمن ، خواستار سقوط حاکم ستمگر ورژیم او بودند.

 آن جنایت شنیعی است که غیر قابل بخشش است. عاملان آن جنایت ، که پا جای پای صدام حسین گذاشته ونشان داده اند که در بی پروایی ووحشیگری شاگرد دیکتاتور عراقی هستند ، عملا یکی از آخرین میخ ها را بر تابوت رژیم مورد تنفر خود زده وروز تلاشی ناگزیر خود را پیش انداخته اند .

در حین ابراز همدردی با مردم ثابت قدم یمن برای شهادت فرزندان دلیر و وفادارشان ، ما یکبار دیگر اعلام می کنیم که  استوار در کنار توده های یمنی درمبارزه فاتحانه برای دموکراسی، کرامت انسانی وعدالت اجتماعی می ایستیم ، وبر اعتقاد تزلزل ناپذیر خود که علی عبدالله صالح وبدنه رژیم او به ناگزیر در مسیر خود درورطه فرو پاشی ومرگ دست وپا می زنند ، تاکید می کنیم.

دفتر سیاسی حزب کمونیست عراق . 

19مارس 2011


 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter