نویدنو:06/11/1389                                                                    صفحه قابل چاپ است

 

 نویدنو  06/11/1389

 

  

پیام سال نو حزب کمونیست ایرلند به مردم ایرلند

 سال 2011را سال مقاومت سازیم  

برگردان: آرش

رفقا وهموطنان

بیایید سال 2011 را سال مبارزه وپایداری سازیم. بیاییدنیروهایی ایجاد کنیم که حاکمیت مسبدانه ویکتاتور وار اتحادیه اروپا وصندوق بین المللی پول را شکست دهد.بیایید تجات دادن کشورخود ونسل آینده ازچنگال سرمایه داری انحصاری واز سلطه امپریالیسم را آغاز کنیم. 

بیایید سال 2011 را به سال امید ومقاومت ، سال پایان دادن به یاس وقدر گرایی وهرج ومرج اقتصادی که کشور مارا در خود غرق ساخته است تبدیل کنیم. جایگزینی برای حاکمیت بانک داران بین المللی وشرکت های چند ملیتی ، برای خود خواهی، ربا خواری حریصانه طرفین مستقر وجود دارد.

ما می توانیم از نیاکان خود الهام بگیریم ، که علیه تمام نابرابری ها ، شهامت رویای یک زندگی بهتر را داشتند، که کنترل بیشتر بر زندگیشان را آرزو می کردند ، که می خواستند کودکانشان همراه آنها رشد نمانیند ودر این خاک مشترک ما سهیم باشند، نمی خواستند شاهد کسانی باشند که برای یافتن کار وپایه گذاری آینده برای خودشان برای جای دیگر کشتی وهواپیما می گرفتند.

آینده مردم ما در ساختن ایرلندی سوسیالیست ، همبستگی میان تمام جوامع ایرلندی ومشارکت در بین  مردم قرار دارد- ایرلندی که در آن ثروت از سوی مردم مالکیت وتقسیم شده است. بیایید سال 2011 را اولین گام ساختن ایرلند جدید قرار دهیم.بیایید واقعیت بخشیدن به ارثیه تون،لارکین،مارکیویچ ،کونوللی وپیرز را آغاز کنیم.با فعالیت امروز وفردای ما  می تواند ایرلند بهتری ساخته شود.

1st January

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter