نویدنو:12/09/1389                                                                    صفحه قابل چاپ است

 

 نویدنو  12/9/1389

 

کازیوه ( سپیده دم) شماره 2- نشریه هواداران حزب توده ایران در کردستان منتشر شد


نوید نو: دومین شماره نشریه کازیوه (سپیده دم) نشریه هواداران حزب توده ایران در کردستان منتشر شد. رفقای گرامی کازیوه اظهار محبتی بیش از آن چه نوید نو شایسته آن است بر ما روا داشته اند.ما جز سپاس چیزی برای گفتن نداریم ودر ادامه انتشار کازیوه برایشان موفقیت آرزو می کنیم .

در زیر  سرمقاله شماره دوم کازیوه را تقدیم خوانندگان گرامی می کنیم .

برای دریافت متن کامل نشریه در فرمت PDF اینجا یا روی تصویر کلیک نمایید

 

سرمقاله

 

بدون شک در دنيای امروز تهيه و انتشار نشريه ای با حجم و کيفيت کازيوه، با توجه به امکانات وسيعی که نشر کامپيوتری و شبکه اينترنت در اختيار همگان قرار داده است، کار چندان دشوار و پر زحمتی به نظر نمی رسد. 

با اين حال مسئله توزیع نشريه و رساندن آن به دست مخاطبين، همچنان و چه بسا بيش از گذشته سخت و دشوار است. اين دشواری بويژه برای جمع ما، آن هم در شرايط کار مخفی که توام با مشکلات و خطرهايی است که کمترين بی توجهی به آنها دست کم می تواند ادامه حيات "کازيوه" را به خطر بيندازد و ناشکفته پرپر کند، کاملا ملموس و محدود کننده است. از اين گذشته «کازيوه» در حال حاضر حتی از داشتن يک پايگاه اينترنتی (سايت) نيز محروم است و هيچ امکانی هم برای راه اندازی آن ندارد که اين مسئله نيز به نوبه خود بر دشواری توزیع نشريه افزوده است.

همه ی اينها در حالی است که متاسفانه تا اين لحظه راه يا راه های کم خطر، سريع و کم هزينه ای برای رساندن نشريه به دست مخاطبين آن نيافته ايم و همچنان در اين خصوص مشغول مطالعه و بررسی هستيم. 

واقعيت اين است که حل اين معضل برای جمع ما بسيار مهم و تعيين کننده است و ادامه انتشار «کازيوه» در گرو يافتن چنين راه هايی است. 

ما در ابتدای شروع به کار نشريه، از جمله راه هايی که برای شناساندن و توزیع نشريه در نظرگرفته بوديم و با خوشبينی روی آن حساب می کرديم، همکاری برخی سايت ها و پايگاه های اينترنتی سازمانها و احزاب مترقی کشورمان و چند سايت کردی ظاهرا مستقل ترقی خواه بود، به همين خاطر همراه با شماره اول «کازيوه»، طی نامه ی محترمانه ای از مديران اين گونه سايت ها خواهش کرديم گوشه ی کوچکی از سايت خود را به معرفی کازيوه يا دست کم درج خبر انتشار آن اختصاص دهند. اما متاسفانه و در کمال ناباوری انتظار ما برآورده نشد و مديران اين سايت ها، به هر علت حاضر نشدند در حد يک خبر ساده نيز صحبتی از انتشار و دريافت کازيوه به ميان آورند!

اين نامهربانی غيردوستانه در حالی بود که همه دست اندرکاران اين سايت ها مدام از پرنسيپ های روزنامه نگاری و اطلاع رسانی بی طرفانه سخن گفته و می گويند. درست در چنين جو مايوس کننده و تاسف باری بود که مديريت سايت وزين "نويد نو" با آغوش باز پذيرای کازيوه شد و ضمن آرزوی موفقيت برای شماره اول نشريه تحريريه کازيوه، نسخهPDF  امان را جهت مطالعه بر روی سايت قرار داد.

ما صميمانه سپاسگزار اين رفقا هستيم. بدون شک هم ما و هم همه ی هواداران و دوستان حزب توده ايران در کردستان اقدام دوستانه و حرفه ای «نويد نو» را فراموش نخواهيم کرد و همواره با احترام از آنان ياد خواهيم کرد. اما نامهربانی ديگران را به هر علت که بوده باشد، به فراموشی خواهيم سپرد و همچنان از همه ی ترقی خواهان کشورمان انتظار داريم ما را در تهيه،انتشار و رساندن کازيوه به دست مخاطبين آن ياری کنند.

 

تحريريه کازيوه

 آبان ماه 1389

 

  

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter