نویدنو:19/07/1389                                                                    صفحه قابل چاپ است

1389/7/19:نویدنو

 

 


 

مبارزه طبقه کارگر برای حقوقشان  

 

با حمایت از اعتصاب عمومی 29سپتامبر، طبقه کارگربه دولت وکارفرمایان اعلام کرده است که اصلاحات ضدکارگری آنها را نمی پذیرند ، که مبارزه علیه این سیاست ها با این روز مهم مبارزه ، که بر شرایط دشواری که در آن فرا خوانده شده بود غلبه کرده است ،  تازه آغاز شده است  

تظاهراتی که در روز اعتصاب بر گزار شد بزرگ بودند وروشن ترین بیان پیشرفت دراتحاد طبقاتی است که این روز مبارزه برای گام بعدی پشت سر می گذارد . 

 

با مشارکت قابل توجه حزب ، طبقه کارگر سناریوی جدیدی از مبارزه طبقاتی را با اعتصاب عمومی خلق می کند.

 کمیته اجرایی حزب کمونیست خلق های اسپانیا به تمام اعضا حزب ومجامع جوانان کمونیست که با سطح عالی رزم آوری ، شایستگی خودرا برای ایستادن در صف مقدم مبارزه طبقاتی  هم در تدارک وهم گسترش روز مبارزه در 29سپتامبررا نشان دادند تبریک می گوید. ما رفتار دولت  با نهایت سبعیت انجام گرفته از سوی پلیس و" گارد شخصی" در فاع از منافع طبقه بورژوازی  را محکوم می کنیم.

سطح عالی مشارکت ، اتحاد ورزمندگی به دست آمده از سوی طبقه کارگر خلق های اسپانیا در طی اعتصاب دارایی ارزشمندی است که به هر یک از ما مردان وزنان تعلق دارد، وسناریوی جدیدی از مبارزه طبقاتی را خلق می کند. تلاش همسو برای دفاع از منافع طبقه کاگر وبخش های مردمی وظیفه اخلاقی وسیاسی آنهایی است که مسئولیت انجام چنین کاری را دارند. آن (وظیفه ) مسئولیت حزب کمونیست وتمام سازمان های طبقه کارگر برای مبارزه و ادامه فشارست که  رویکرد اتخاذ شده  با اعتصاب عمومی یکی ازنخستین آن ها برای شکست دادن سیاسی سرمایه است . ما برای متقاعد کردن تمام ساختارهای مشترک تشکیل شده در سرزمین های مختلف برای آن که بی درنگ وبا جداول زمانی ویژه بسیج شدن فعال بمانند باید کار کنیم . طبقه کارگر باید برای پرهیز ازاحتمال  لغو بسیج عمومی وشروع  احتمالات قرارداد جمعی جدید گوش به زنگ باشد .  ما با صدای بلند وآشکار اعلام می کنیم که هر قرار دادی با دولت وکارفرمایان که به صرف نظر کردن از اصلاح کار نپردازد بعنوان خیانت در مبارزه طبقه کارگر تلقی خواهد شد .

 

 دفاع از حقوق ومنافع طبقه کارگر وبخش های مردمی نیازمند تغییر بنیادی در رویکرد دولت همراه با مخالفت مصممانه با احکام کار ، اصلاح کار وخصوصی سازی مستمری دولتی است . 

حزب کمونیست خلق های اسپانیا مردم را به مبارزه برای فراهم آوری برنامه ای مبتنی بر نیاز مندی های اکثریت کارگران فرا می خواند. این اعتصاب عمومی راه مبارزه واتحادی را که مردم باید پیگیری نمایند نشان می دهد. ما باید هرروز قدرت سازمان یافته ی طبقات مردمی را برای متوقف کردن رویکرد تهاجمی که به ما ضربه می زند لمس نماییم وگام های فوری برای تصحیح آن مثل : ملی کردن بانک ها ، برقراری مهلت قانوی برای بازپرداخت وام های مسکن برای خانوده های بیکار ،  بر قراری  مزایای بیکاری نامحدود وپایان دادن به هزینه های انگلی ( ارتش ، کلیسای کاتولیک ، خاندان سلطنت) وخروج از اتحادیه اروپا وناتو بر داریم .

زنده باد مبارزه طبقه کارگر !

کمیته اجرایی حزب کمونیست خلق های اسپانیا


 

 

 

  

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter