نویدنو:09/06/1389                                                                    صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

 

 

حمله به منزل کروبی

در روز روشن وزیر مدعای حفظ امنیت ونظم اجتماعی گروهی به اصطلاح "خودسر" روزها وشب های متمادی بر خانه مهدی کروبی خیمه زدند. روز قدس هم سپری شد، والبته جناب کروبی به تظاهرات روز قدس نرسید. سپاه محمد رسول الله اطلاعیه ای صادر کرد که ...

نوید نو ضمن محکوم کردن این شیوه های اوباشانه در برخورد با مخالفین ، برخی موضع گیری ها را در این رابطه تقدیم می کند

 

مسببان تجمع و تيرانداري مقابل منزل كروبي افرادي خودسر و كاملاً بي‌ارتباط با بسيج و سپاه هستند

حمله به خانه كروبي ؛‌ اقدام انقلابي يا آب به آسياب دشمن ريختن؟!

 "نیروهای خودسر" یا "اژدهای چندسر" ؟

نامه جبهه مشارکت به مهدی کروبی:

بیانیه اعتراضی مجمع روحانیون مبارز در خصوص حمله وحشیانه به منزل مهدی کروبی:

پیام میرحسین موسوی به مناسبت حملات سازمان یافته به منزل مهدی کروبی

 

 

سپاه محمد رسول الله (ص) طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد:

مسببان تجمع و تيرانداري مقابل منزل كروبي افرادي خودسر و كاملاً بي‌ارتباط با بسيج و سپاه هستند

 

ایلنا: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با صدور اطلاعيه‌اي و ضمن محكوم كردن تجمع در مقابل منزل كروبي تاكيد كرد: حاشيه‌سازي برخي عناصر خودسر در تجمع در برابر منزل كروبي كه منجر به تيراندازي از سمت منزل وي و زخمي شدن چند تن گرديد حادثه‌اي ساخته و پرداخته عناصر بي‌تدبير و خودسر است.
به گزارش ايلنا متن اطلاعيه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص حاشيه‌سازي برخي عناصري خودسر در راهپيمايي روز قدس به اين شرح است:
به حول و قوه الهي يوم الله شكوهمند و دشمن شكن روز قدس با حضور آگاهانه و كم نظير امت حزب‌الله در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان بار ديگر هيمنه دروغين استكبار جهاني و صهيونيست بين‌الملل را فرو ريخت و همه فكرها و دل‌ها را متوجه مهمترين مساله جهان اسلام يعني فلسطين كرد.
سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرك ضمن تبريك اين حضور ميليوني و موثر به مقام معظم رهبري و آحاد ملت غيور و شهيد پرور ايران اسلامي، حاشيه‌سازي برخي عناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل كروبي كه منجر به تيراندازي از سمت منزل وي و زخمي شدن چند تن گرديد حادثه‌اي ساخته و پرداخته عناصر بي‌تدبير و خودسر دانسته و به شدت محكوم مي‌نمايد.
از آنجا كه فرصت‌طلبان و نفاق داخلي در پي بهره‌برداري از هر حاشيه‌سازي بوده و احتمالاً در مورد اين حادثه خودسرانه متوسل به تحليل‌ها و نظرات پريشان و عاري از حقيقت شده و در پي دستيابي به اهداف پليد خود مي‌شوند، لذا فرماندهان، مديران، كاركنان و بسيجيان غيور و ولايت مدار سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اين گونه حركت‌هاي حاشيه‌اي عاري از تدبير را محكوم كرده و اعلام مي‌نمايد كه در شرايط حاضر همه بايد با آگاهي و بصيرت و براي حفظ وحدت از هرگونه ايجاد خوراك فكري براي نفاق داخلي و فتنه گران خودداري نمايند.
سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با دعوت به آحاد مردم مومن اسلامي به هوشياري و بصيرت مضاعف، مسببان اين حاشيه‌سازي را افرادي خودسر و كاملاً بي‌ارتباط با نهاد مقدس بسيج و سپاه دانسته و بر اين حقيقت ماندگار پاي مي‌فشارد كه بهترين و برترين پاسخ و محاكمه فتنه گران، محاكمه طبيعي، مردمي به عناصر سبك سر فتنه مي‌باشد كه مردم انزجار و تنفر عمومي ملت قرار گرفتند و هر گونه ايجاد حادثه خودسرانه آب به آسياب ريختن دشمن است.
سخن آخر اينكه همه آگاهان و اهل بصيرت اوج، ‌هوشمندي و تدبير بسيجيان دريادل را باور داشته و هيچ گاه تحت تاثير تبليغات بي‌اساس قسم خورده خارجي و نفاق كور داخلي قرار نخواهند گرفت.

 

حمله به خانه كروبي ؛‌ اقدام انقلابي يا آب به آسياب دشمن ريختن؟!

عصرایران

در حالي كه روز جمعه ، اخبار حضور ميليوني مردم ايران در راهپيمايي روز قدس ،‌مهم ترين خبر كشورمان بود كه بازتاب هاي بين المليي فراواني هم داشت ،‌ تجمع عده اي در برابر خانه مهدي كروبي ،‌كانديداي انتخابات گذشته رياست جمهوري و حمله آنها به خانه وي ،‌ دستاويز مناسبي براي رسانه هاي بيگانه بود كه با كمرنگ كردن اخبار مربوط به راهپيمايي روز قدس ،‌ رويداد يكي از كوچه هاي شمالي تهران را در صدر اخبار خويش قرار دهند و سپاسگزار مهاجماني باشند كه برايشان خوراك خبري مهيجي فراهم آوردند ؛‌به ويژه آن كه اين تجمع و درگيري ،‌به تيراندازي و مجروح شدن چند نفر هم منجر شد و البته بين رسانه هاي موافق و مخالف كروبي نيز دعوايي بر سر اين كه مقصر چه كسي بود و اول چه كسي شروع كرد ، آغاز شد!

اين كه در روز حادثه دقيقاً‌ چه رخ داد،‌ موضوع نوشتار حاضر نيست ؛‌ دفاع از كروبي يا نقد عملكرد وي در ماجراهاي بعد از انتخابات نيز ،‌ دغدغه اين مكتوب نيست ،‌ چه آن كه هر كسي و از جمله كروبي ،‌خود بايد پاسخگوي رفتارهايش باشد
.

آنچه باعث شد اين چند سطر از سر دلسوزي براي جامعه و نظام و انقلاب به رشته تحرير درآيد ،‌موضوعي به نام قانونگرايي است كه گويا به يك شوخي تكراري تبديل شده است و تعريف عده اي از قانون ،‌ دقيقاً‌ همان چيزي است كه در مخيله آنها مي گذرد و نه چيز ديگر!

واقعاً‌ جاي درد و تأسف است كه بعد از سه دهه كه از انقلاب اسلامي و استقرار حكومت قانون در كشور گذشته است ،‌ مجبور هستيم در باب بديهياتي مانند اهميت قانون و اين كه اجراي آن ،‌براي جامعه مفيد است و نبايد آن را نقض كرد و ... سخن بگوييم.

در موضوع مورد بحث نيز حتي اگر از منظر كساني كه شخصي به نام مهدي كروبي را "فتنه گر و خائن و عامل دست موساد و ..." مي دانند به ماجرا نگاه كنيم ،‌ نمي توانيم بپذيريم كه عده اي فراتر از قانون ،‌بدون مجوز از وزارت كشور در مقابل خانه يك شهروند ( حتي يك شهروند بد!) تجمع كرده ،‌سنگ پرانده و بر ديوارهايش شعار نوشته و اين اقدام را چندين شب ادامه داده اند.

حتي اگر كروبي مجرم باشد ،‌اين وظيفه دستگاه هاي امنيتي و قضايي است كه با او برخورد كنند ،‌نه وظيفه اشخاص ديگر.
اگر قرار باشد هر كسي بخواهد با هر كسي كه مشكل دارد ،‌شخصاً‌برخورد و تسويه حساب نمايد كه بايد در دستگاه قضايي را تخته كرد و پليس را منحل نمود و به جامعه اي بدوي و متوحش تبديل شد و فرهنگ ايراني - اسلامي را به موزه سپرد
!

گذشته از اين ها ،‌ متاسفانه افرادي كه چنين اقداماتي را شكل مي دهند ،‌داعيه پيروي از ولايت را دارند و اين خود ،‌بزرگ ترين جفا به ولايت است.

مزيد يادآوري اينان ،‌ به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره مي كنيم كه در 19 دي سال گذشته در جمع مردم قم بيان داشتند و رسماً‌،‌علناً‌ ،‌صراحتاً‌ و با بياني بليغ و به زبان فارسي ،‌هر گونه اقدام فراقانوني و خودسري را منع كردند ؛ عين سخن ايشان به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري چنين است:

« مي خواهم عرض بكنم جوانهاى عزيز مراقب باشند، مواظب باشند كه هرگونه كار بى رويه‌‌‌اى، كمك به دشمن است. اينجا جوانها تلفن ميكنند - ميفهمم من، ميخوانم، غالباً تلفنها و نامه ها را خلاصه مي كنند، هر روز مى آورند، من نگاه ميكنم - مى بينم همين طور جوانها گله‌‌‌‌‌مند، ناراحت و عصبانى؛ گاهى هم از بنده گله ميكنند كه چرا فلانى صبر ميكند؟ چرا فلانى ملاحظه ميكند؟
من عرض ميكنم؛ در شرائطى كه دشمن با همه‌‌‌ى وجود، با همه‌‌‌‌ى امكاناتِ خود درصدد طراحى يك فتنه است و ميخواهد يك بازى خطرناكى را شروع كند، بايد مراقبت كرد او را در آن بازى كمك نكرد. خيلى بايد با احتياط و تدبير و در وقت خودش با قاطعيت وارد شد
.

دستگاه‌‌‌‌هاى مسئولى وجود دارند، قانون وجود دارد؛ بر طبق قانون، بدون هيچگونه تخطى از قانون، بايستى مُرّ قانون به صورت قاطع انجام بگيرد؛ اما ورود افرادى كه شأن قانونى و سمت قانونى و وظيفه ى قانونى و مسئوليت قانونى ندارند، قضايا را خراب ميكند. خداى متعال به ما دستور داده است: «و لايجرمنّكم شنئان قوم على ان لاتعدلوا اعدلوا هو اقرب للتّقوى».
بله، يك عده‌‌‌‌اى دشمنى ميكنند، يك عده‌‌‌‌اى خباثت به خرج ميدهند، يك عده اى از خباثت‌‌‌كنندگان پشتيبانى ميكنند - اينها هست - اما بايد مراقب بود. اگر بدون دقت، بدون حزم، انسان وارد برخى از قضايا بشود، بى‌‌‌‌گناهانى كه از آنها بيزار هم هستند، لگدمال ميشوند؛ اين نبايد اتفاق بيفتد
.

من برحذر ميدارم جوانهاى عزيز را، فرزندان عزيز انقلابىِ خودم را از اينكه يك حركتى را خودسرانه انجام بدهند؛ نه، همه چيز بر روال قانون. » (لينك منبع)

حال اين سوال مطرح است كه با اين دستور ولي فقيه ،‌ كسي كه خود را مطيع ولايت مي داند ،‌ به خود اجازه مي دهد كه به هر دليلي هم كه باشد ،‌ به اقدامات خودسرانه و فراقانوني ادامه دهد؟
پاسخ قطعاً‌منفي است ،‌مگر آن كه بپنداريم اين افراد ،‌ در اظهار تبعيت از ولي فقيه ،‌ صداقت ندارند و از اين كه فرمان و توصيه و نصيحت رهبري بر زمين بماند ،‌ ناراحت نمي شوند
.

آقايان بدانند مملكت قانون دارد ،‌سيستم اطلاعاتي و امنيتي دارد ،‌ دستگاه قضايي دارد و از اين رو ،‌ عليرغم تصور بعضي ها با جنگل بسيار متفاوت است ؛ و نيز فراموش نكنند كه سال گذشته ،‌بزرگترين ايرادي كه بر همين كروبي و موسوي مي گرفتند اين بود كه چرا در برابر قانون تمكين نمي كنند و مي كوشند اعتراض خود به نتايج انتخابات را از راه هاي غيرقانوني و تجمعات و ... پيگيري كنند. حال چگونه خود همان مسير را مي روند؟!
راستي آيا اينان مي دانند كه با حركات خودسرانه اخير خود ،‌ چقدر براي
رسانه هاي بيگانه خبرسازي كرده و رسماً آب به آسياب آنها ريخته اند؟

آيا درك اين نكته كه « اگر همه چيز از مجراي قانوني پيش برود و دستور رهبري مبني بر عدم خودسري رعايت شود» جامعه بهتري خواهيم داشت ،‌آنقدر سخت است كه هنوز كه هنوز است بايد شاهد چنين وقايعي باشيم؟

 

 "نیروهای خودسر" یا "اژدهای چندسر" ؟

 ابوالفضل فاتح*
 

در تداوم سلسله عمليات حزب ”خود سرها“ اين بار منزل حجت الاسلام و المسلمين کروبی مورد تهاجم قرار گرفت. اين جريان به ظاهر خودسر بيش از دو دهه است که به نام ارزشها و با شعار ولايت از خلوتخانه های نظام گرفته تا اقصی نقاط کشور خودنمايی می کند. روزی در قلب حکومت دانشگاه تهران و کوی دانشگاه را زير چکمه های خود له می کنند و روزی در قلب وزارت اطلاعات به قتل های زنجيره ای دامن می زنند. روزی حرمت مرقد امام را می شکنند و روزی تهديد به توپ بستن مجلس می کنند. هنوز خانه ی مرجعی در قم را ترک نکرده سر به شيراز می کشند و از آنجا فارغ نشده منزل روحانی سرشناس معترضی چون مهدی کروبی را هدف می گيرند. و همه ی اينها در برابر ديدگان حيرت زده ی مردم و گويی بی عملی و انفعال دستگاه های مسئول و غيبت مدعی العموم صورت می پذيرد. پوشيده نيست که چنين پديده ای جز با معاونت و مساعدت اشخاص و سازماندهی نهادهايی ذی نفوذ امکان وقوع ندارد. نام ”خودسر“ بيشتر به يک شوخی شبيه است، اينان اجماع ”غالی و ياغی“ و اژدهای چند سرند. وقتی بسياری برای حضور در يک راهپيمايی مسالمت آميز که اکثريتی از مردم مشارکت داشته اند مورد مواخذه و محاکمه قرار می گيرند، چگونه ممکن است کسانی با خيال راحت و در ملاء عام آن هم به مدت چند شب و با ابزارهايی که صرفا در اختيار نهادهای خاص است به ضرب و جرح و تخريب و هتک و ارعاب بپردازند، جز آنکه از محافلی خاص و مقتدر اطمينان و پشتگرمی داشته باشند.

بايد پذيرفت که اينک کشور با سازمانی خطرناک مواجه است که تنها نامش ”خودسر“ اما به واقع متشکل است. ”خودسر“ تنها عنوانی برای فرار از مسئوليت اين پديده ی خطرناک است که سايه ی شوم خود را بر امروز و آينده ی کشور گسترانيده است. متاسفانه عده ای گمان می کنند که با چنين اعمالی با کمترين هزينه منتقدان خود را منکوب کرده و در بدترين شرايط عوارض چنين عملکردی تنها متوجه عاملان سطوح پايين خواهد بود که نامشان را خودسر نهاده اند، غافل از آنکه قطعا روزی رسوايی آمران نقابدارشان را نيز بدنبال خواهد داشت. علاوه آنکه چنين اقداماتی آن هم در قلب حکومت هزينه ی هنگفتی را به اعتبار نظام در عرصه ی داخلی و بين المللی وارد می آورد.

مردم از خود خواهند پرسيد اگر مسئولان ذيربط به چنين اقدامات فوق العاده ظالمانه و قانون شکنانه ای رضايت ندارند چرا واکنش مناسبی از خود بروز نداده و انگيزه ی لازم برای برخورد نشان نمی دهند. يا می دانند و نمی خواهند پيش گيری کنند، يا می دانند و نمی توانند مقابله نمايند. خدا نکند، در صورت نخست که ديگر جای سخن نمی ماند جز حسرت و دريغ برای انقلابی که هدفش برپايی عدالت و برابری در برابر قانون بوده و اينک ميراث دارانش به چنين مرتبه ای رسيده اند. و در صورت دوم، يعنی ناتوانی از مقابله با اين قانون شکنی کريه و عريان که ديگر چه توجيهی برای اين تعداد سازمانهای عريض و طويل انتظامی و امنيتی و چه ادعايی برای دفاع از جان و مال و ناموس و عرض مردم؟

هزينه های بين المللی چنين ”خودسری های سازمان يافته“ نيز نبايد از چشم دور بماند. اينان با اتخاذ چنين رويکردهايی نظام را در منظر جهانيان به غايت غير قابل اعتماد يا متزلزل جلوه می دهند. اينان همصدا با دوستان ماجراجوی داخلی خود دقيقا در جهت منافع دولت هايی حرکت می کنند که تلاششان متقاعد کردن جهانيان به خطرناک بودن و غير قابل اعتماد بودن ايران است. دولت هايی که ايران را نظامی خودسر يا دارای سازمانهای بسيار قوی خودسر معرفی می کنند و اينگونه ايران هراسی را توسعه می دهند.

جای تامل است که اقدامات اخير دقيقا در شرايطی صورت می پذيرد که احتمال باز شدن روزنه ها و کورسويی از اميد برای درک بهتر شرايط حساس کشور می رفت.البته پيش بينی می شد و دور از انتظار هم نبود که جريان منحرف متحجر نفوذی که جز از خشونت ارتزاق نمی کند و جز با خشونت حيات نمی يابد، به شدت نگران و مضطرب شود و تمام امکان خود را به کار بندد تا نفوذ خود در مجاری حساس تصميم گيری را به رخ بکشد و با کشيدن خط و نشان راه را به سوی احتمال هر گونه تامل ملی ببندد.

اينک بيم آن می رود که مراکز مديريت اين جريان خطرناک در صورت احساس خطر و با تعجيلی که برای سيطره تام و تمام بر کشور دارند، اگر بتوانند روی به اقدامات بسيار خطرناک آورده يا راه را بر آن باز کنند تا در سايه ی شرايط فوق العاده و در يک لحظه ی حساس ضمن تصفيه حساب داخلي، به خيال واهی سلطه ی خود را بر کشور و همه ی شئون نظام ديکته و تمام کنند. آنها جريانی نوظهور هستند که اگر کشور را در انحصار خود نبينند، سرنوشت و آبروی نظام و انقلاب، عقب ماندگی کشور، فلاکت مردم يا حتی تجزيه و بود و نبود ايران نگرانشان نمی سازد. آنان تشيع و ايران را يکجا نشانه رفته اند. از اين روی تا دير نشده ضرورت حفظ هشياري، همفکری و تدبير موثر پيشکسوتان، دلسوزان و بزرگان انقلاب برای کنترل، انزوا و قطع يد اين غده ی سرطانی و عبور از شرايط بسيار حساس کنونی با باز کردن روزنه های اميد به شکل استراتژيک نه تاکتيکی دو چندان می نمايد.

* مشاور و مسوول کميته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی ميرحسين موسوی در انتخابات

 

نامه جبهه مشارکت به مهدی کروبی:

 ایستادگی شما کودتاگران را مضطرب کرده است

 
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای کروبی
باسلام واحترام

اخبار حملات وحشیانه عده ای از لباس شخصی های سازماندهی شده در روزها و شبهای اخیر که هم زمان بوده است با لیالی قدر به منزل شما آنهم در حالی که نیروهای انتظامی در کنارایستاده، شاهد آن بوده و از انجام وظیفه حداقلی خود که حفظ امنیت و حریم شهروندان و منازل مسکونی است باز داشته شده بوده اند موجبتاسف و تأثر عمیق گردید.
البته برای آن جناب که عمر خود را صرف مبارزه با مظاهر ظلم و جور و همراهی با خواست های برحق مردم کرده اید این تعرضات و فشارها تازگی ندارد و شما را از مسیر حقی که برگزیده اید باز نمی دارد. همین ویژگی بارز شماست که کودتاگران را که می اندیشیدند خواهند توانست با تحمل دوره کوتاهی از اعتراض بر خر مراد خود سوار شده و در جهت اهداف دنیایی خویش بتازند عصبانی و مضطرب کرده است.
این گونه مانورها که به عنوان حرکات خودجوش مردمی انجام می شود آنقدر رسواست و ماهیت شرکت کنندگان و سازمان دهندگان آنها آن قدر روشن است که کمتر کسی حتی در میان حامیان وضع موجود می توان سراغ گرفت که آن را به مردم نسبت دهد. مردمی که یک سال است رأی های به صندوق ریخته شده خود را با مسالمت آمیز ترین روشها مطالبه می کنند و پاسخی جز داغ و درفش ندیده و با خشن ترین روش ها مورد سرکوب قرار گرفته اند.
آنها از اعلام حضور ساده شما در راهپیمائی روز قدس چنان به هراس افتادند که چاره ای جز محاصره منزل شما به منظور جلوگیری از حضورتان در راهپیمائی ندیدند و ناگزیر شدند راهپیمائی روز قدس را زیر پوشش شدید ترین اقدامات امنیتی برگزار کنند چرا که می ترسیدند حضور شما و مردم معترض، رنگ سبز اعتراض به هرنوع ظلم را به این راهپیمائی بدهد.
آری مردم مظلوم ما امروز بیش از هر زمان دیگری درد و رنج برادران و خواهران فلسطینی خود را درک می کنند و خود را در کنار آنها می بینند.
برای شما از خداوند متعال سلامتی و طول عمر باعزت مسألت می نمائیم.
جبهه مشارکت ایران اسلامی

 

بیانیه اعتراضی مجمع روحانیون مبارز در خصوص حمله وحشیانه به منزل مهدی کروبی:

 ابزار و ادوات مهاجمان فقط در اختیار نیروهای رسمی است

امروز:جمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حمله به بیت حجت الاسلام مهدی کروبی تاکید کرد: بی‌تفاوتی نیروهایی که مسؤول امنیت و نظم جامعه‌اند در برابر رویدادهایی اینچنین می‌تواند آثار وحشتناکی را به بار آورد که بیشترین لطمه آن به اصل نظام و ارزش‌ها و موازین پایه‌ای آن است.

به گزارش کلمه، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

در شب مبارک قدر که بهار دعا و استغفار به درگاه حضرت حق است و نیز در آستانه روز جهانی قدس که مؤمنان نفرت خویش را از جنایات اسرائیل ابراز می‌کنند، بار دیگر در جمهوری اسلامی که میراث ارجمند حضرت امام و نوید دهنده استقرار نظامی مبتنی بر عدل و انصاف است شاهد رفتار جنایت آمیزی بودیم که عده‌ای تخریب‌گر و هتاک و مجهز به ادوات و ابزاری که فقط در اختیار نیروهای رسمی است از خود نشان دادند. امری که تاکنون بارها اتفاق افتاده است و باعث وهن نظام و تخریب شخصیت‌ها و اهانت به خدمتگزاران صدیق انقلاب و روحانیت معظم و حاکمیت جریانی منحرف است که با امنیت کامل و بدون پای‌بندی به معیارهای قانونی و شرعی به اقدامات ویرانگر خود ادامه می‌دهد و متأسفانه به اعتراض دردمندانه یاران واقعی امام و دوستداران حق و عدل هم در این زمینه تاکنون وقعی نهاده نشده است.

حمله وحشیانه به بیت یار دیرین انقلاب و شخصیت رنج کشیده‌ای که عمر خود را در دفاع از آرمان های امام و انقلاب و خدمت به مردم صرف کرده است یعنی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین آقای کروبی و تخریب منزل و تیراندازی به سوی آن و سردادن شعارهای وقیحانه، حادثه‌ای نیست که به سادگی بتوان از کنار آن عبور کرد. بی‌تفاوتی نیروهایی که مسؤول امنیت و نظم جامعه اند در برابر رویدادهایی اینچنین می تواند آثار وحشتناکی را به بار آورد که بیشترین لطمه آن به اصل نظام و ارزش ها و موازین پایه ای آن است.

مجمع روحانیون مبارز ضمن محکوم کردن این جنایت و اظهار همدردی با یاران امام به خصوص جناب آقای کروبی از مسؤولان ذی ربط می‌خواهد که بدون هر گونه تعلل و تأخیر در شناسایی عوامل این جنایت و برخورد با آنان اقدام کنند و نگذارند که بیش از این به امنیت جامعه و حیثیت اسلام و نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد آید.

 

 

پیام میرحسین موسوی به مناسبت حملات سازمان یافته به منزل مهدی کروبی

اقدامات سیاه و نفرت انگیز اراده معطوف به آزادی مردم را سد نمی کند

امروز


بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

حمله اوباشان رو سیاه به منزل حجت الاسلام و المسلمین کروبی یار شجاع مردم در شب قدر نشان از ره گم کردگی اقتدار گرایان است. آنها با این اقدامات سازمان یافته که حدود ۵روز است زیر نظرنیروهای انتظامی و امنیتی آغاز شده است نشان دادند که اشغال قدس شریف و دشمنی با اسرئیل بهانه است دشمن واقعی اقتدارگرایان کروبی و شخصیتهای امثال او و سایر آزادیخواهان است. همانطور که در ۲۲ بهمن نشان داده شد که مقصد اقتدار گرایان نه جشن پیروزی انقلاب بلکه مراسمی برای چنگ و دندان نشان دادن به آزادی خواهان و ملت سبز ایران است.

فاجعه حمله به منزل جناب اقای کروبی که به دنبال حمله به منازل مراجع عالیقدر در قم و شیراز صورت می گیرد بهترین نشان خوف اقتدار گرایان از جنبش مردمی و نیز بهترین دلیل برای ابزاری شدن همه شعار ها و مراسم و مناسک اسلامی وانقلاب است طرفه آنکه از سوی سازمان دهندگان این اقدامات مفتضحانه، سال و روز هم برای پایان عمر ظلم اسرئیل اعلام می شود. ما می گوئیم شما با این اقدامات سیاه و نفرت بر انگیز اراده معطوف به آزادی مردم را نمی توانید سد کنید بلکه راه نیل به آزادی را برای آزادی خواهان کوتاه تر می کنید.

میرحسین موسوی

 

 


 

  

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter