نویدنو:10/05/1389                                                                    صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

 

بيانيه پاياني اجلاس سراسري بانوان حزب مؤتلفه اسلامي:

اجراي طرح عفاف و حجاب گامي براي اسلامي كردن مناسبات اجتماعي است

 

خبرگزاري فارس: بانوان حزب مؤتلفه اسلامي در بيانيه پاياني اجلاس سراسري تاكيد كردند: اجراي طرح عفاف و حجاب مصوبه شورايعالي انقلاب فرهنگي را گامي براي اسلامي كردن مناسبات اجتماعي مي‌دانيم. از دولت و همه دستگاه‌ها مي‌خواهيم به مر قانون در اين مورد عمل كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه، روساي واحد بانوان حزب موتلفه اسلامي سراسر كشور در بيانيه پاياني اجلاس سراسري بانوان حزب مؤتلفه اسلامي انقلاب اسلامي آورده است: در چهاردهمين دهه حيات پرافتخار خود رو در روي استكبار جهاني ايستاده است و دسيسه‌هاي شوم آنها عليه ارزش‌هاي والاي نظام جمهوري اسلامي يكي پس از ديگري با عنايات خداوند متعال، درايت رهبري هوشمند انقلاب و اراده ملت قدرتمند ايران خنثي مي‌شود.
بانوان كشور با درك شرايط تاريخي انقلاب پا به پاي مردان سلحشور و ولايي در صيانت از انقلاب در نبرد نرم دشمن حضور دارند و آمادگي خود را با هر ترفندي حفظ كرده‌اند.
واحد بانوان حزب موتلفه اسلامي در اجلاس سراسري خود آخرين تحولات سياسي كشور را مورد مداقه قرار داده و موارد زير را يادآور مي‌شود.
1- وحدت رمز ماندگاري انقلاب است و با اعتصام به حبل‌الله كه همانا حبل ولايت الهيه است تحقق مي‌يابد. ما ضمن اعلام وفاداري و التزام عملي به فرامين رهبري معظم انقلاب اسلامي همگان را به اين امر مهم فرا مي‌خوانيم تا دشمن نتواند از روزنه‌هاي انشقاق و اختلاف وارد حيطه همدلي و همگرايي ملت شود اصولگرايان در حفظ وحدت و همگرايي با ولايت فقيه نقش كليدي دارند و بايد به اين وظيفه مهم استمرار بخشند.
2- كارآمدي اصولگرايان در خنثي‌سازي ترفندهاي استكبار جهاني و مديريت كشور مهمترين عامل اقتدار ملي است. ما بايد در پاسداشت اقتدار ملي و نيز حفظ منافع و مصالح ملي با هوشمندي عمل كنيم و جايي براي توطئه‌هاي دشمن باقي نگذاريم.
3- دهه چهارم دهه گفتمان پيشرفت و عدالت و خدمت است هر كس كه به اين گفتمان ياري رساند در دايره اصولگرايي عمل كرده‌است. البته ترديدي نيست نقد درون گفتماني باعث پيشرفت كشور است و بايد از نصايح و خيرخواهي همه اضلاع اصولگرايي براي پيشبرد امور و كارآمدي سود برد و به آن اعتناي جدي داشت.
4- ما اجراي طرح عفاف و حجاب مصوبه شورايعالي انقلاب فرهنگي را گامي براي اسلامي كردن مناسبات اجتماعي مي‌دانيم. از دولت و همه دستگاه‌ها مي‌خواهيم به مّر قانون در اين مورد عمل كنند.
ما اجراي اين قانون را در مرحله اول در دستگاه‌هاي دولتي خواهانيم تا هر كس كه به ادارات دولتي وارد مي‌شود حريم عفاف و حجاب را رعايت شده ببيند. ما معتقديم اكثريت كارمندان چه مرد و چه زن متدين هستند و از اجراي اين قانون استقبال مي‌كنند. بهترين فرصت براي اجراي يا شروع اجرا همين ماه مبارك رمضان است كه انشاءالله به بركت الهي سرآغاز خوبي براي پاكيزه نگاه داشتن محيط ادارات خواهد بود.
5- دشمن با يك هجوم بي‌سابقه فرهنگي اساس خانواده را در نظام ما هدف قرار داده است. ما راه مقابله را رعايت حدود الهي و زنده نگاه داشتن سنت‌هاي ايراني در تحكيم نظام خانواده مي‌دانيم و كوشش خواهيم كرد در اين مورد با كارگاههاي آموزشي با اين هجوم مقابله كنيم.
بي ترديد در اين رهگذر همت و كار مضاعف را مي‌طلبد لذا با نهادهاي مربوط در اين باره دست ياري مي‌دهيم.


 

  

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter