نویدنو:13/12/1385                                                                     صفحه قابل چاپ است

خزعلي :به دولت جدید گفتم چشم‌تان را باز كنيد مبادا مشاركتي‌ها و دوم خردادي‌ها كه امروز مجاهد شده‌اند، كاري كنند

 

دبيرکل بنياد بين المللي غدير گفت؛ سپاهيان و ارتشيان امروز ايران مصداق «وتواصوا بالحق و تواصوا بالصبر» هستند و نبايد از تهديدات امريکا بترسند.
به گزارش ايسنا، خزعلي طي سخناني در همايش پيامبر اعظم (غدير و مهدويت) درباره شيوه عملکرد ايرانيان در برابر تهديدات خارجي با بيان اين که «چه بسا فناوري هسته يي را تکميل و صنايع ديگر را نيز پيش خواهيم برد» اظهار داشت؛ امروز ما در قبال تهديدات بيگانگان خوب عمل کرديم به گونه يي که دنيا را به بيعت آورده ايم و دشمنان مي ترسند که مبادا سيدحسن نصرالله هاي ديگري تربيت شوند.
وي به جنگ حزب الله لبنان و اسرائيل اشاره کرد و ادامه داد؛ در پي مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان در مقابل اسرائيل، سيدحسن نصرالله در پاسخ به اسرائيلي ها که گفته بودند ايران به شما کمک کرد، گفت که ما نيز شما را شکست نداديم، بلکه بر امريکا پيروز شديم. وي ادامه داد؛ امروز امريکا در سياست هايش شکست خورده است، تا آن جا که وزير دفاع امريکا خود به اين امر به صراحت اقرار کرده است. خزعلي با بيان اين که «انبيا براي عدل آمده اند» عامل اصلي برقراري عدل و حقوق بشر را حضرت مهدي(عج) دانست و خطاب به مديران و روساي ادارات، سپاه و ارتش گفت؛ بکوشيد تا فقيري در گوشه يي نماند و مبادا حقوق مرد و زن مسلماني پايمال شود. وي به موضوع حضور و سخنراني خود در دفتر رياست جمهوري اشاره کرد و اظهار داشت؛ بنده در آن جا سفارش کرده ام به اين که يک چشم خود را باز و چشم ديگر را ببنديد؛ چشم تان را باز کنيد براي اين که مشارکتي ها و دوم خردادي ها که امروز مجاهد شده اند، کاري نکنند، و مواظب باشيد داخل نشوند. وي خطاب به نيروهاي سپاه، ارتش و بسيج گفت؛ امروز امريکا سخت از قدرت و توان شما مي ترسد، دشمن به اين نتيجه رسيده است که ايراني ها از 27 سال پيش بيدارتر شده اند.
خزعلي با بيان اين که «رئيس جمهور ايران حتي در امريکاي لاتين محبوبيت دارد» اظهار داشت؛ ايران امروز بيدار شده است، به گونه يي که مردم رئيس جمهور فعلي را بر کسي که سابقه 40 ساله دارد، مقدم داشتند.
وي خطاب به عموم مردم گفت؛ در حفظ اين بيداري بکوشيد و آرزوي نوشيدن شربت شهادت را داشته باشيد تا انتظار شهادت بر شما نائل شود.
وي به معجزات پيامبران نيز اشاره کرد و وقوع معجزات در هر زماني را ممکن دانست.
وي همچنين حادثه شکست امريکا در طبس را يکي از نمونه هاي بارز معجزه در عصر حاضر بيان و اين حادثه را نتيجه صبر مردم عنوان کرد.

 

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics