نویدنو:13/05/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي مقاومت بسيج كشور:
خطر چهره‌هاي معتدل و ملايم دوم خردادي بيش از چهره‌هاي افراطي است

حجت‌الاسلام محمدي گفت: ولايت فقيه ادامه رسالت و نبوت ائمه اطهار (ع) بوده و مخالفت با ولايت فقيه، مخالفت با پيامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه زنجان، مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي مقاومت بسيج كشور در مراسم توديع و معارفه مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه منطقه زنجان، ضمن بيان مطلب فوق و با اشاره به برگزاري انتخاب مجلس هشتم در سال جاري گفت: مجلس يكي از اركان مهم در كشور است و اگر افراد نااهل وارد مجلس شوند نظام ناامن خواهد شد.

وي افزود: در مجلس ششم لوايحي پيشنهاد شد كه خلاف قرآن، اسلام و قانون اساسي بود و با عبرت از آن وقايع نبايد اجازه دهيم كه كشور به دست نامحرمان بيفتد.

محمدي تأكيد كرد: مراقب باشيم افرادي همچون نمايندگان مجلس ششم به صحنه نيايند؛ چرا كه آنان به شيوه نظامي به صحنه نيامده بلكه با شيوه سياسي مي‌آيند.

وي تصريح كرد: دوم خردادي‌ها در انتخابات مجلس آينده با سه برنامه ائتلاف حداكثري، مطالبات حداقلي و معرفي چهره‌هاي محبوب نسبي در جامعه به صحنه خواهند آمد.

وي افزود: خطر چهره‌هاي معتدل و ملايم دوم خردادي بيش از چهره‌هاي افراطي است؛ چرا كه همين معتدل‌ها زماني كه به قرآن و عترت اهانت مي‌شد، سياهي لشگر بودند.

محمدي يادآور شد: در گذشته به نام آزادي بيان به همه مقدسات از جمله ولايت فقيه توهين كردند و چهره‌هاي معتدل و محبوب كه در آن زمان حضور داشتند هرگز اعتراضي نكردند.

وي در ادامه با اشاره به اين‌كه در مقابل ائتلاف حداكثري دوم خردادي‌ها، بسيجيان و حزب الهي‌ها هم بايد ائتلاف کرده و هم دل باشند، گفت: همه چهره‌هايي كه قصد ورود به صحنه انتخابات مجلس هشتم را دارند، بايد شناسايي شده و خط آنها مشخص شود كه آيا با ولايت فقيه هستند و يا خير؟

محمدي با تكيه بر فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با ناظرين شوراي نگهبان، اظهار داشت: مگر مي‌شود سرنوشت كشور را به دست افرادي سپرد كه خط و مشي سياسي آنها معلوم نبوده و دلبستگي آنها به بيرون، بيشتر از داخل است.

وي با اشاره به شخصيت بسيجيان در كشور، گفت: بسيج يعني ايمان، انگيزه و صداقت و به گفته مقام معظم رهبري مگر امكان دارد كه بسيجيان به مسائل سياسي كشور بي‌تفاوت باشند؛ چرا كه بسيج در ميدان جنگ، بسيج نظامي و در ميدان علمي، بسيج علمي است و در همه صحنه‌ها در كنار انقلاب و ارزش‌هاي آن مي‌باشد.

اين مقام مسئول يادآور شد: اصل انقلاب براي استكبار جهاني ناخوشايند است و ما بايد در انقلاب، اتحاد و همدلي خود را حفظ كنيم چرا كه هرجا وحدت و همدلي بوده موفقيت نيز وجود داشته است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي مقاومت بسيج كشور در ادامه با اشاره به شخصيت مرحوم آيت الله مشکيني گفت: يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي آيت الله مشكيني ولايت‌پذيري وي بود؛ چرا كه حتي پس از انقلاب و پس از رحلت حضرت امام(ره) نيز هيچ تغييري در زمينه ولايت‌مداري پيدا نكردند؛ چرا كه بسياري از ياران و شاگردان امام(ره) پس از انقلاب و پس از رحلت ايشان تغيير مشي دادند.

در ادامه سرهنگ سيدمهدي موسوي فرمانده سپاه منطقه زنجان گفت: براي پرداختن به شعار سال در منطقه، ستاد تحقق شعار سال را ، راه اندازي كرده‌ايم كه با گذشت 4 ماه از سال جاري توانستيم برنامه‌هاي خود را در بين خانواده‌ها و اقشار مختلف براي حفظ وحدت و همدلي به اجرا بگذاريم.

وي رمز بقاي انقلاب اسلامي را در وحدت دانسته و اظهار داشت: در سال جاري حفظ وحدت در بين مسئولين از تأكيدات مقام معظم رهبري مي‌باشد.

لازم به ذكر است در پايان مراسم با تقدير و تشکر از حجت‌الاسلام باقري، مسئول سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه منطقه زنجان، حجت‌الاسلام علي معبودي به عنوان مسئول جديد اين نهاد در سپاه منطقه زنجان معرفي شد.

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics