نویدنو:19/11/1385                                                                     صفحه قابل چاپ است

 

رييس دوره‌‏اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات:

 جبهه اصلاحات خواستار اتخاذ تدابير منطقي در پرونده هسته‌‏اي شد

 

شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با تاكيد بر حفظ حقوق هسته‌‏اي ايران، خواستار اتخاذ تدابير منطقي براي جلوگيري از بروز بحران و خطرات احتمالي شد.

داود سليماني، رييس دوره‌‏اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به جلسه يك‌‏شنبه شب شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، گفت: در اين جلسه اعضا به تبادل نظر در خصوص پرونده هسته‌‏اي ايران پرداخته و خواستار اتخاذ تدابير منطقي براي جلوگيري از بروز بحران و خطرات احتمالي و استفاده حاكميت از تمام ظرفيت‌‏ها و پتانسيل‌‏هاي نظام در اين زمينه شدند.
وي تصريح كرد: نظام جمهوري اسلامي بايد از پتانسيل و توان صاحب‌‏نظراني كه در جهت منافع و امنيت ملي و اقتدار ايران تلاش مي‌‏كنند اما داراي گرايش‌‏ها و سلايق مختلفي هستند، در اين امر مهم استفاده كند تا با كمترين هزينه، بيشترين منافع عايد ملت و كشور شود.
سليماني ادامه داد: اكثر احزاب عضو جبهه اصلاحات با خاتمي, هاشمي و كروبي در خصوص پرونده هسته‌‏اي ايران ديدار كرده و دغدغه‌‏ها و نگراني‌‏هايي خود را در اين زمينه به آنها بيان كرده‌‏اند و ما امروز در جبهه اصلاحات به دنبال راهكاري هستيم كه ضمن حفظ منافع كشور، هيچ هزينه‌‏اي متوجه ملت نشود.
رييس دوره‌‏اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات افزود: با تكيه بر فكر و خرد جمعي به يقين مي‌‏توان به يك راه حل منطقي و ميانه‌‏اي كه مانع از بروز بحران شود، رسيد.

 

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics