نویدنو:10/08/1387                                                                     صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

  بیانیه فدراسیون جهانی جوانان دموکرات درباره حمله نظامی امریکا علیه سوریه

 

 ارتش امریکا سرکرده امپریالیست های جهان روستاهای غیر نظامی سوریه را با این ادعا که سوریه تعدادی از "تروریست" هارا میزبانی می کند مورد حمله وبمباران قرار داد.

 این تجاوزات امریکا رفتارهایی تروریستی و تروریسم دولتی علیه شهروندان غیر نظامی است، همانند آن چه که در عراق و افغانستان روی می دهد  وپیش از این در یوگسلاوی ، سومالی، ویتنام وچندین جای دیگرجهان کشتاروقتل وتروررخ داده است 

 آشکار است که هدف این حملات ارسال پیام به مردم منطقه ، وبه مقاومت است که دست های تجاوز کار ارتش امریکا علیرغم شکست در افغانستان وعراق هنوز قادر است آسیب رساند و خسارت تحمیل نماید ، ونیز تغییر دادن  نتایج انتخابات ریاست جمهوری امریکا به هزینه  رنج وکشتار کودکان ، جوانان ، زنان وشهروندان بی گناه است. 

 فدراسیون جهانی جوانان دموکرات این تجاوزرا محکوم واز جوانان سراسر دنیا می خواهد که علیه سیاست های امپریالیستی ، علیه جنگ ، وبرای براندازی پایگاه های نظامی در منطقه ودر جهان مبارزه کنند.

 ما همچنین همبستگی خودرا با جوانان ومردم سوریه علیه این تجاوز اعلام می کنیم .سرنوشت اشغال تنها شکست خواهد بود وامریکا با وجود فداکاری های بزرگ تنها شکست خورده از منطقه عقب نشینی خواهد کرد.

 ما همچنین جوانان سراسر جهان را علیه دشمن مشترک ، علیه جوخه  مرگ واشغال امریکا ومتحدانش در ناتو به همبستگی دعوت می کنیم .

بوداپست ، مجارستان  

 

 

بازگشت به صفحه نخست         

                            

Free Web Counters & Statistics