نویدنو:09/10/1388                                                                    صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

 

چند میلیون جمعیت در حدفاصل خیابان وصال و جمالزاده ؟!

 

نوید نو : تدارک به اصطلاح تظاهرات " میلیونی" حامی حاکمیت ، شکست فاحش رزیم بود. گزارش های دریافتی حاکیست علیرغم تمهیدات فراوان واغتنام فرصت سه روزه برای بسیج نیرو از شهرهای اطراف ، ادارات ، و مدارس و...جمعیت حاضر در میدان انقلاب به چند ده هزار هم نمی رسید. سایت امروز در همین رابطه مطلبی دارد که به خوبی حق مطلب را بی کم وکاست وبی حاشیه بیان می کند. با ذکر این نکته که باید منتظر ترفندهای جدید رژیم از پس این شکست باشیم ، که مقدمه آن را در مصاحبه سردار احمدی مقدم با سیمای جمهوری اسلامی شاهد بودیم ، توجه خوانندگان محترم را به این مطلب جلب می کنیم.  

 

چند میلیون جمعیت در حدفاصل خیابان وصال و جمالزاده ؟!

 

امروز: پس از 48 ساعت هجوم بی سابقه رسانه ای که به مدد انواع ترفندها و دروغ پردازی های بی شرمانه برای تحریک احساسات مذهبی مردم انجام شد، کل جمعیت گرد آمده در تظاهرات دولتی بعدارظهر چهارشنبه در تهران، حد فاصل خیابانهای وصال تا جمالزاده را نیز پر نکرد.
این تهاجم گسترده، که قبلاً از سوی رسانه های اصلاح طلب پیش بینی و افشا شده بود و از آن، با عنوان "پروژه کارناوال عاشورای 2" نام برده می شود، با بهره گیری از تبلیغات عوام فریبانه دهها شبکه رادیو تلویزیونی، تعطیلی مدارس، بخشنامه های اداری برای اجبار کارمندان دولت به شرکت در راهپیمایی و تخصیص اضافه کار و پاداش برای شرکت کنندگان و اعزام اتوبوسی طرفداران دولت از شهرهای اطراف انجام شد و اوج وزن مردمی جریان طرفدار دولت را به نمایش گذاشت.
بنابر گزارش ناظران عینی و به استناد تصاویر پخش شده از شبکه های مختلف صداوسیما، در حالی که حدادیان، مداح گستاخ و همچنین علم الهدی، سخنران هتاک این مراسم، از حضور جمعیت تظاهرکننده از میدان امام حسین تا تقاطع خیابان آزادی- نواب خبر می دادند، هیچیک از دوربین های متعدد و پارالل پخش مستقیم صداوسیما، که کارشناسان مربوط تعداد آنها را حدود بیست عدد برآورد می کنند، حتی با کمک ترفندهای فنی، موفق نشد تا هیچ تصویری از خیابان انقلاب، از تقاطع وصال به سمت شرق و همچنین خیابان آزادی، از تقاطع جمالزاده به سمت غرب، به نمایش بگذارد. همچنین صداوسیما در پخش مستقیم خود، تنها یک بار تصاویری از خیابان کارگر جنوبی پخش کرد که انتهای خالی از جمعیت تصاویر به نمایش درآمده در چند متری میدان انقلاب، باعث شد که دیگر تصویری از این خیابان نیز به نمایش درنیامد.
حتی تصاویر هوایی پخش شده در بخش خبری ساعت 19 از شبکه اول و خبر نیز، به غیر از نمایش چند ثانیه کوتاه از جمعیتی در روی پل حافظ، تنها محدوده مذکور را پوشش داد. به علاوه اینکه مشخص کرد که حتی در همین محدوده نیز جمعیت به طور فشرده حضور نداشته اند و قسمت های زیادی، خالی بوده است. در خصوص تصاویر پخش شده از جمعیت روی پل حافظ نیز با توجه به منقطع و غیر متصل بودن آن به تصاویر قبلی و عدم نمایش تصاویری از حدفاصل تقاطع خیابان وصال تا پل حافظ و وجود جمعیتی در آن، به نظر می رسد یا تصاویری آرشیوی بوده و یا به زمان حرکت مقطعی گروهی از حاضران در تظاهرات تعلق داشته باشد که این افراد نیز نهایتاً در همان محدوده حد فاصل وصال تا جمالزاده حضور یافته و به تصویر کشیده شده اند.
در این میان، "خبر یک" خبرگزاری فارس، واقعاً یک شاهکار رسانه ای است. فارس نوشته است: "حماسه چندين ميليون نفري مردم تهران تاريخي شد" ؟!! حال نوابغ اطلاع رسانی طرفدار دولت در خبرگزاری فارس هستند که باید توضیح دهند با چه محاسبه ای به این عدد و رقم رسیده اند و با بهره گیری از چه تکنولوژی مدرنی توانسته اند میلیون ها نفر را در حدفاصل چندصد متری خیابانهای وصال تا جمالزاده جا دهند.
در این ارتباط، گوبلزهای وطنی می توانند از استاد اعظم خود در روزنامه کیهان کمک بگیرند. آخرین شاهکار این استاد مربوط به ضرب و تقسیم و محاسبه جمعیت تشییع کننده آیت الله منتظری در قم بود که جناب ایشان، با تخفیف، جمعیت را 5 هزار نفر محاسبه و اعلام کرد. البته ایشان به دلایلی نامعلوم، درخصوص تعداد جمعیت معترض روز عاشورا در خیابانهای انقلاب، آزادی، ولیعصر، کارگر، کشاورز و ... و خیابانهای فرعی اطراف آنها، محاسبه و برآوردی را ارائه نکرد.

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست